اخبارخارجی

اولین گفتگوی ایساک پس از پیوستن به نیوکاسل

اولین صحبت ایساک در نیوکاسل را با هواداران در گفتگو با سایت باشگاه را میبینیم.مهاجم جوان و جدید تیم از پروژه باشگاه صحبت میکند.

نیوکاسل یونایتد از جذب الکساندر ایساک مهاجم رئال سوسیداد خبر داد.

گزارش‌هایی از اسپانیا روز چهارشنبه منتشر شد مبنی بر اینکه کلاغ ها در حال مذاکره با طرف باسکی بر سر یک معامله هستند و به سرعت برای جذب بازیکن سوئدی اقدام کردند.

ایساک قراردادی بلندمدت امضا کرده که به مدت شش سال اعتبار دارد و پیراهن شماره 14 را برای باشگاه نیوکاسل خواهد پوشید.

اولین صحبت ایساک در نیوکاسل

ایساک در گفتگو با وب سایت نیوکاسل گفت: از انجام این انتقال خوشحالم. این تصمیم بزرگی برای من بود اما تصمیمی است که من واقعاً از آن راضی هستم.

این یک باشگاه تاریخی و بزرگ است که فکر می‌کنم هر کسی دوست دارد در آن بازی کند، با هواداران شگفت‌انگیز. آنها نقش مهمی برای آمدن من به اینجا داشتند و همچنین پروژه باشگاه، که من واقعاً به آن اعتقاد دارم.

شما همیشه می خواهید وارد یک تیم شوید و بدانید که آنها چگونه بازی می کنند. من فکر می کنم نیوکاسل فوتبال بسیار جذابی بازی می کند و من می خواهم بخشی از آن باشم.

سرمربی تیم ادی هاو نیز گفت: من بسیار هیجان زده هستم که الکساندر به ما ملحق شده است. او استعداد برجسته ای است که می تواند کمک بزرگی به تیم کند.

او از نظر فنی بسیار خوب است، با ترکیبی از ویژگی هایی که ما را تکمیل می کند، اما او همچنین در سن بسیار خوبی برای رشد با این باشگاه است.

می خواهم از مالکان باشگاه و کمیته نقل و انتقالات تیم برای آوردن الکساندر به نیوکاسل تشکر کنم. همه ما از حضور او در ترکیب باشگاه خوشحالیم.

ایساک به بسیاری از باشگاه های بزرگ در اروپا لینک شده بود،از جمله تیم آرسنال که در ماه ژانویه به شدت زمینه های انتقال وی به این تیم قوت گرفته بود.

اگرچه او در فصل گذشته تنها 10 گل در 41 بازی برای یک تیم دفاعی رئال سوسیداد به ثمر رساند، اما ایساک یکی از درخشان‌ترین امیدهای اروپا است و رقابت بسیار خوبی را در سنت جیمز پارک فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا