اخبارخارجی

منچستریونایتد احتمال انتقال مجدد ممفیس دیپای را رد نمی کند

انتقال دوباره به منچستر؛ممفیس که در سال 2017 پس از دو سال حضور در اولدترافورد یونایتد را ترک کرد، اکنون 28 ساله است و در انتقالی رایگان قرار بود که به تیم یوونتوس ملحق شود که این امر محقق نشد، اگرچه همچنان بارسلونا به دنبال خروج تعدادی از بازیکنانش برای کاهش صورت حساب دستمزد تیم خود می باشد.

در حال حاضر، بارسلونا قصد دارد پیر امریک اوبامیانگ را به چلسی بفروشد، و در حالی که ممفیس همچنان ممکن است علی رقم جدایی این بازیکن گابنی تیم را ترک کند،ولی در صورت ماندن دیپای به شرط خروج اوبامیانگ از بارسلونا، مسیر روشن تری را برای زمان بازی بیشتر برای خود فراهم کند.

انتقال دوباره به منچستر

در اواسط آگوست بود که اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، از باشگاه منچستر درخواست کرد پنج بازیکن قبل از 1 سپتامبر به باشگاه بیایند تا گزینه‌های خود را برای فصل پیش رو تقویت کند، با انتقال کاسمیرو از رئال مادرید در اوایل این هفته. این بازیکن برزیلی قرار است پست هافبک دفاعی را پر کند – منطقه ای مشکل ساز برای یونایتد طی چند سال.

باشگاه به دنبال یک گزینه هافبک مرکزی اضافی، به همراه یک دفاع راست، مهاجم نوک و گزینه‌های مهاجم جایگزین نیز بوده است  که ممفیس به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته می‌شود و یونایتد در حال حاضر این انتقال را رد نکرده است.

این انتقال به آینده کریستیانو رونالدو بستگی دارد، کسی که تمایل خود را برای ترک یونایتد در تابستان پس از ناکامی آنها در راهیابی به لیگ قهرمانان پنهان نکرده است. ایجنت وی خورخه مندز به خاطر جذب رونالدو با چند باشگاه تماس گرفته است.

یونایتد همچنین در طول تابستان به دنبال فرنکی دی یونگ از بارسلونا بوده است و حتی پس از جذب کاسمیرو همچنان علاقه به جذب این بازیکن هلندی حفظ شده است. با این حال، باشگاه قرار است بودجه قابل توجهی را برای امضای قرارداد با آنتونی، وینگر راست و چپ پای از باشگاه آژاکس، اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا