اخبارخارجی

گالتیه:بازگشت نیمار به روزهای اوج با تلاش و تمرکز

بازگشت نیمار به روزهای اوج- کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است نیمار با تلاش و تمرکز بار دیگر به روزهای اوجش برگشته است.

نیمار آغاز بسیار خوبی در فصل جدید لیگ فرانسه در ترکیب پی اس جی داشته است و بار دیگر به روزهای درخشانش نزدیک می‌شود.
این بازیکن از ابتدای فصل 23-2022 موفق شده است به یکی از بازیکنان کلیدی پی اس جی تحت هدایت گالتیه تبدیل شود و این موضوع هواداران این تیم و همچنین هواداران برزیل را در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر بسیار خوشحال و هیجان‌زده کرده است.

او که در طول این مدت و در واقع پس از انتقال گرانقیمتش از بارسلونا به پی اس جی همیشه با انتقادهای بسیاری روبرو بوده است، این فصل جای هیچ انتقادی را باقی نگذاشته و موفق شده است در 16 بازی که در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم انجام داده 12 گل و 9 پاس گل به نام خودش به ثبت برساند که آماری باورنکردنی است.

بازگشت نیمار به روزهای اوج

گالتیه در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این ستاره برزیلی اظهار داشت:« نیمار بسیار خوب بازی می‌کند و آماده است. او در ابتدای پیش فصل به جمع ما اضافه شد، تعطیلاتش را کم کرد و از نظر فیزیکی و ذهنی کاملا آماده بود. او به سختی تلاش کرد و متمرکز ماند. او در تمرینات در دسترس بود و سعی کرد مصدوم نشود.»
او در پاسخ به این سوال که راز بازگشت نیمار به دوران اوج چیست گفت:« در فوتبال هیچ رمز و رازی وجود ندارد. اگر او از نظر فیزیکی آماده است، به این دلیل است که تمرکز دارد و همین به او اجازه داده که بتواند در سطح خوبی به کارش ادامه دهد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا