اخبارخارجی

بایرن 1-1 گلادباخ؛ سدی محکم به نام یان زومر

در شبی که یان زومر با درخشش درون دروازه گلادباخ بارها مانع گلزنی ستاره‌های بایرن مونیخ شد، دیدار این دو تیم در نهایت در استادیوم آلیانس آره نا با تساوی 1-1 به اتمام رسید. تیم بایرن حملات زیادی رو انجام داد ولی سدی به نام زومر مانع از پیروزی آنها شد.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه نخست فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر محکم دایوت اوپامکانو را یان زومر با عکس العمل مناسبی مهار کرد.در دقیقه 22 این بار کینگزلی کومان با حرکت از سمت راست به سمت دروازه گلادباخ می‌توانست گلزنی کند، اما ضربه این ستاره فرانسوی با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

سدی به نام یان زومر

دقایقی بعد این بار لروی سانه با حرکتی انفرادی برای خودش فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه گلادباخ نیز راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 43 و بر خلاف جریان مسابقه بود که گلادباخ به گل اول دست یافت. روی اشتباه و غفلت عجیب اوپامکانو در میانه میدان، مارکوس تورام فاصله زیادی را پا به توپ حرکت کرده و با دروازه بایرن مونیخ تک به تک شد تا در نهایت با ضربه‌ای فنی مانوئل نویر را مغلوب کند. گلادباخ با تکیه بر همین گل و با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در دقیقه 62 اولین فرصت گلزنی بایرن مونیخ ایجاد شد. سادیو مانه در دو صحنه متوالی و از فاصله‌ای نزدیک می‌توانست دروازه گلادباخ را باز کند، اما دروازه‌بان سوئیسی این تیم دو واکنش فوق العاده نشان داد.

لحظاتی بعد این بار لروی سانه صاحب موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ شد، اما یان زومر با خروج خود راه حرکت این ستاره آلمانی را بست.

سدی به نام یان زومر

در دقیقه 78 بایرن مونیخ می‌توانست روی ارسال مستقیم جاشوا کیمیچ از روی نقطه کرنر به گل برسد، اما ضربه این بازیکن نیز به دیرک برخورد کرد.

بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم در دقیقه 83 به گل تساوی دست یافت. لروی سانه توپ را از جمال موسیالا در داخل محوطه دریافت کرده، به زیبایی چرخید و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه، بالاخره یان زومر را تسلیم کرد.

دقایقی بعد بایرن مونیخ فرصت مناسبی برای زدن گل برتری داشت، اما ضربه زمینی آلفونسو دیویس از سمت چپ را باز هم سنگربان گلادباخ مهار کرد تا این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا