اخبارخارجی

آرسنال 2-1فولام؛ آرسنال توقف ناپذیر است

آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر در خانه میزبان فولام بود. توپچی‌ها با اینکه ابتدا از حریف عقب افتادند ولی در ادامه موفق شدند با به ثمر رساندن دو گل پیروز شده و سه امتیاز این بازی را به‌دست آورند تا آرسنال همچنان توقف ناپذیر باشد.

شاگردان آرتتا حالا با 12 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند. آرسنال هفته قبل بورنموث را 3-0 شکست داد و پیش از آن لستر را 4-2 مغلوب کرد. توپچی‌ها هفته اول لیگ برتر را با پیروزی 2-0 مقابل کریستال پالاس آغاز کردند. آرسنال حالا یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آید.

توپچی‌ها در نیمه اول سه بار فرصت داشتند تا دروازه حریف را باز کنند ولی موفق نبودند. در دقیقه 15 گرانیت ژاکا پاس خوب گابریل ژسوس را به بیرون زد و در دقیقه 29 شوت مارتینلی به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه فولام بسته بماند. چهار دقیقه بعد ساکا در موقعیت تک به تک نتوانست توپ را وارد دروازه کند و لنو با یک سیو درخشان مانع از باز شدن دروازه فولام شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آرسنال همچنان توقف ناپذیر

الکساندر میتروویچ که در اوایل نیمه دوم در یک برخورد شدید با خطر مصدومیت جدی مواجه بود در دقیقه 56 دروازه آرسنال را باز کرد. او بعد از توپ‌ربایی از گابریل مارتینلی با آرامش دروازه رمزدیل را باز کرد تا فولام پیش بیفتد.

اما جلو افتادن فولام تنها هشت دقیقه ادامه داشت و آرسنال در دقیقه 64 توسط کاپیتانش مارتین اودگارد به گل رسید. بازی‌های ترکیبی‌ که توپچی‌ها در نیمه اول بارها انجام داده بودند این بار به گل تبدیل شد. ساکا به دل دفاع فولام زد و اودگارد را در مرکز محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

آرسنال در ادامه بازی تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل داشت ولی ناموفق بود. مارتینلی و انکتیا دو موقعیت عالی را از دست دادند تا شاگردان آرتتا نتوانند از حریف پیش بیفتند. در دقیقه 85 اما تلاش‌های آرسنال سرانجام به ثمر رسید. روی یک کرنر اشتباه لنو، سنگربان فولام، فرصت را در اختیار گابریل گذاشت تا او پاس ویلیام سالیبا را به گل تبدیل کند. روی کرنر ارسالی آرسنال ضربه سر سالیبا توپ را دقیقا در مقابل ستاره برزیلی گذاشت تا او دروازه لنو را باز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا