اخبارخارجی

اورتون 1-2 یونایتد؛ برد به همراه رکورد شکنی رونالدو

منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه در زمین اورتون موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست دهدتا این برد به همراه رکورد شکنی رونالدو رقم خورد زیرا این بازیکن موفق شد هفتصدمین گل خود را به ثمر برساند.

به گزارش اهل ورزش، ورزشگاه گودیسون پارک در بندر لیورپول امشب شاهد دیدار اورتون با منچستر یونایتد بود. شاگردان تن‌هاخ که بازی قبلی‌شان در لیگ برتر را با شکست سنگین 6-3 مقابل منچسترسیتی به پایان برده بودند امیدوار بودند با پیروزی مقابل اورتون خاطره آن شکست را فراموش کرده و با روحیه بهتر آماده دیدار این هفته خود در لیگ اروپا و سپس مصاف با نیوکسل در هفته آینده بشوند.

اورتون خیلی زود به یونایتد نشان داد که برای پیروزی در این مسابقه خانگی وارد میدان شده است. الکس ایووبی، هافبک نیجریایی اورتون، در فاصله بیست متری از دروازه یونایتد پاسی از گری دریافت کرد و ابتدا با یک کنترل خوب خود را در موقعیت مناسب شوت‌زنی قرار داد و سپس با ضربه‌ای کات‌دار و تماشایی دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. این گل در دقیقه 5 مسابقه به ثمر رسید.

برد به همراه رکورد شکنی رونالدو

اما عقب‌افتادگی یونایتد تنها 10 دقیقه طول کشید و آنتونی، خرید تابستانی یونایتد از آژاکس، در دقیقه 15 کار را به تساوی کشاند. برونو فرناندز در میانه میدان با جنگندگی توپ را از حریف گرفت و به مارسیال پاس داد. او با توپ به حرکت درآمد و پاس زیبایی برای آنتونی ساخت و او با یک شوت پای چپ دروازه اورتون را باز کرد.

در دقیقه 29 آنتونی مارسیال که می‌لنگید به نیمکت یونایتد اعلام کرد که نمی‌تواند ادامه بدهد. به دستور تن‌هاخ کریستیانو رونالدو از روی نیمکت بلند شده و وارد میدان شد. تعویضی که در ادامه بسیار به کار تیم تن‌هاخ آمد.

در دقیقه 42 کاسمیرو به گلزنی نزدیک شد اما ضربه سر او از کنار دروازه بیرون رفت. مدافع برزیلی اما دو دقیقه بعد سازنده گل دوم یونایتد بود. در دقیقه 44 کاسمیرو در جریان یک ضدحمله توپ را به زیبایی به جناح چپ ارسال کرد که رونالدو آنجا حضور داشت. رونالدو با پشت سر گذاشتن کولمن با یک شوت پای چپ دقیق دروازه پیکفورد را باز کرد تا اولین گل خود در این فصل لیگ برتر را به ثمر برساند. نیمه اول با پیروزی 2-1 یونایتد به پایان رسید.

برد به همراه رکورد شکنی رونالدو

در نیمه دوم یونایتد بیشتر سعی در کنترل بازی داشت. با وجود فشار تماشاچی‌های اورتون، شاگردان تن‌هاخ موفق شدند مانع از ایجاد موقعیتی خاص توسط آبی‌پوشان اورتون شوند.

در دقیقه 82 یونایتدها به گل سوم نزدیک شدند. روی یک شروع بازی از دروازه‌بان رونالدو توپ را به راشفورد رساند و او موفق شد دروازه پیکفورد را باز کند اما بررسی صحنه توسط VAR نشان داد که پیش از ضربه آخر راشفورد توپ به دست او برخورد کرده است. به این ترتیب گل سوم یونایتد مردود اعلام شد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا