اخبارخارجی

برناردو:ما انتظار ثبات داریم!

برناردو:ما انتظار ثبات داریم و داوران نباید تصمیم خود را به خاطر جو ورزشگاه و هواداران عوض کنند.

به گزارش اهل ورزش برناردو سیلوا پس از باخت منچسترسیتی مقابل لیورپول، با مشاهده صحنه گلزنی فیل فودن که توسط VAR مردود اعلام شد، به داوران مسابقه حمله کرد و از آنان انتقاد نمود.

لیورپول شروع بدون شکست منچسترسیتی در فصل را با پیروزی 1-0 در آنفیلد به لطف گل نیمه دوم که توسط محمد صلاح به ثمر رسید بازی را به پایان رساند. فودن فکر می کرد که دروازه میهمان را در دقیقه 53 باز کرده است، اما VAR مداخله کرد تا کمک داور ویدئویی مسابقه اعلام کند که ارلینگ هالند بر روی فابینیو خطا کرده و گل زده شده مردود می باشد.

برناردو:ما انتظار ثبات داریم

کادر فنی سیتی از این تصمیم بسیار خشمگین شدند و به نظر می رسد که این احساسات تا مدت ها پس از سوت پایان ادامه دارد. برناردو سیلوا در مصاحبه بعد از بازی خود با اسکای اسپورت از مسئولان این دیدار انتقاد کرد. بازیکن پرتغالی گفت: آنچه ما از داوران انتظار داریم، ثبات در تصمیمات است. به نظر من، فقط به این دلیل که تصمیم سختی است، باید [آن را] بگیرید و هدف را حفظ کنید.»

برناردو:ما انتظار ثبات داریم

اظهارات سیلوا منعکس کننده حال و هوای تیم ناامید سیتی پس از گل مخرب در آنفیلد بود. با این شکست، مدافع عنوان قهرمانی چهار امتیاز عقب تر از آرسنال پیشتاز قرار گرفت، آرسنال که به لطف یک پیروزی پولادین در خارج از خانه در لیدز، برتری خود را در صدر جدول افزایش داد.

برد یکشنبه شب لیورپول مقابل سیتی شصت و نهمین پیروزی متوالی ویرجیل فن دایک در آنفیلد بود که یک رکورد در لیگ برتر محسوب می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا