اخبارخارجی

بندی برای پیوستن به رئال مادرید در قرارداد ارلینگ هالند وجود ندارد

بندی برای پیوستن به رئال مادرید در قرارداد ارلینگ هالند وجود ندارد.

هالند با به ثمر رساندن ۱۴ گل طی تنها ۸ بازی لیگ برتری، شروعی طوفانی در لیگ برتر داشته است.

در قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی، بندی برای انتقال او به رئال مادرید وجود ندارد.

بندی برای پیوستن به رئال مادرید در قرارداد ارلینگ هالند وجود ندارد

اهل ورزش| به گزارش سایت گل، مهاجم تیم ملی نروژ، در ماه می قراردادی ۵ ساله با سیتیزن‌ها امضا کرد که بندهای متعددی در آن دیده می‌شود. با این حال گل می‌تواند تایید کند که هیچ بندی در قرارداد هالند برای اجازه دادن به او جهت پیوستن به رئال مادرید، در کار نیست. همچنین هیچ بندی که به رئال مادرید اجازه بدهد هالند را در ازای قیمت پایین‌تری نسبت به سایر باشگاه‌ها به خدمت بگیرد، در این قرارداد پیش بینی نشده است.

گمانه زنی ها یی وجود دارد که بندی در قرارداد او وجود دارد که به رئال مادرید اجازه می دهد تا در سال 2024 با مبلغ 200 میلیون یورو (175 میلیون پوند / 197 میلیون دلار) بازیکن نروژی را جذب کند. پدر هالند، هافبک سابق سیتی، آلف اینگه، فاش کرد که رئال مادرید یکی از گزینه های انتخابی برای پسرش بوده است. ولی هالند تابستان گذشته پیشنهاد کهکشانی ها را بخاطر پیوستن به سیتیزن ها نادیده گرفته است.

بندی برای پیوستن به رئال مادرید در قرارداد ارلینگ هالند وجود ندارد

سیتی برای هالند 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند / 59 میلیون دلار) به بوروسیا دورتموند پرداخت و این مهاجم را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت. این مهاجم 20 میلیون یورو (17 میلیون پوند / 19 میلیون دلار) خالص در هر فصل دستمزد به اضافه پاداش دریافت می کند. هالند برای پنج سال حضورش در اتحاد حدود 200 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

سیتی پس از انتقال این مهاجم قصد افشا، تایید یا رد وجود بندی در قرارداد هالند را نداشته است. با این حال، فرم باورنکردنی او پیش از این گمانه‌زنی‌هایی را درباره آینده‌اش ایجاد کرده است، علی‌رغم اینکه او تنها در ماه ژوئن به تیم پپ گواردیولا رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا