اخبارخارجی

یورگن کلوپ: توضیحی برای این شکست ندارم؛ احتمالا وولورهمپتون بی صبرانه منتظر بازی با ماست

باید خیلی بد باشید که در حضور آلیسون درون دروازه، اینقدر گل دریافت کنید

شاگردان این سرمربی آلمانی، مقابل پارتنوپی شکست غیر منتظره‌ای را متحمل شدند.

یورگن کلوپ در بیان علت شکست ۴-۱ لیورپول در خانه ناپولی عاجز است.

به گزارش ‌‌BBC، لیورپول در شروعی تلخ در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، مقابل ناپولی زمین‌گیر شد. سرمربی قرمزها که به وضوح پس از این شکست سر افکنده بود، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

پذیرفتن این نتیجه واقعا سخت است. اگر خودتان بازی را دیده باشید، شرح دادن آن کار سختی نیست. این که بازی را با دو پنالتی آغاز کنی… بسیار خب، اول از همه ناپولی خوب بازی کرد ولی ما نه؛ این توضیح ابتدایی برای این شکست است. آن‌ها یک گل از روی نقطه پنالتی زدند و دیگری را از دست دادند ولی ما دو گل بعدی را به آن‌ها تقدیم کردیم و باید در آن صحنه‌ها بهتر دفاع می‌کردیم. پس از ۳-۰ عقب افتادن فرصت‌هایی داشتیم ولی هرگز در جریان بازی نبودیم. ما چه در فاز دفاعی و چه تهاجمی، به اندازه کافی فشرده نبودیم. تا قبل از ورود تیاگو به زمین، حتی یک مورد ضد پرس به خاطرم نمی‌آید چرا که بیش از حد باز بازی کردیم. همه چیز واضح است ولی این که چرا این طور شد را در حال حاضر نمی‌توانم توضیح بدهم؛ اجازه بدهید در این رابطه فکر کنم. پذیرفتن چنین چیزی واقعا دشوار است ولی باید آن را بپذیریم.  ما در نیمه اول بد بازی کردیم ولی معمولا سه گل دریافت نمی‌کنیم. در حضور آلیسون درون دروازه، باید خیلی بد بوده باشیم که این اتفاق افتاده باشد. ما در اینجا شکستی ۲-۰ را هم تجربه کردیم که آن‌ هم بازی افتضاحی بود. شرایط طوری است که انگار باید دوباره خودمان را بسازیم. فقدان موارد زیادی حس می‌شود و نکته جالب اینجاست که باید این کار را در وسط فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان انجام بدهیم. ما در روز شنبه با وولورهمپتون بازی خواهیم کرد و اگر آن‌ها بازی امشب را دیده باشند، نمی‌توانند جلوی خنده خودشان را بگیرند؛ آن‌ها خواهند گفت که الان بهترین موقع برای بازی کردن با آن‌هاست. ما باید تقریبا در همه موارد، آمادگی بهتری برای مسابقه داشته باشیم. 

 نه واقعا نگران (اخراج شدن همانند توخل) نیستم. مالکان ما خونسردتر هستند و انتظار دارند که من این وضعیت را حل و فصل کنم، نه فرد دیگری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا