اخبارخارجی

جود بلینگهام هدف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش اهل ورزش و به نقل از سایت GOAL رئال مادرید جود بلینگهام را به عنوان هدف اصلی خود برای پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده معرفی کرده است.

به نظر می رسد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از پایان فصل، یک نبرد بزرگ نقل و انتقالات برای بلینگهام وجود دارد.رئال مادرید یکی از چندین باشگاه بزرگ اروپایی است که به شدت با هافبک انگلیسی پیوند خورده است ، این بازیکن می تواند هدف اصلی آنها در آستانه فصل 2023-24 است.

جود بلینگهام هدف اصلی رئال مادرید

بلینگهام به هیچ وجه از بروسیا دورتموند ناراضی نیست، اگرچه با توجه به عملکردش در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، او به مرحله ای نزدیک می شود که مشتاق است به تیمی که برای کسب افتخارات برتر رقابت می کند، قدم بگذارد. در کنار رئال مادرید، هر یک از “شش باشگاه بزرگ” انگلیسی نیز به جذب این بازیکن علاقه دارند.

در حالی که به نظر می رسید با توجه به قوانین ثبت نام بازیکنان غیر اتحادیه اروپا در لالیگا، برای لوس بلانکوس سخت خواهد بود که بلینگهام را در ترکیب خود قرار دهند،ولی قهرمانان اسپانیا و اروپا فضای کافی را برای امضای قرارداد با وی آزاد کرده اند. سه بازیکن برزیلی این تیم یعنی وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو اخیراً تابعیت اسپانیا را دریافت کرده اند، بنابراین هیچ یک از آنها هیچ یک از سه سهمیه غیر اتحادیه اروپایی تیم را اشغال نخواهند کرد.

جود بلینگهام هدف اصلی رئال مادرید

پس از کمک به دورتموند در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، نقطه عطف بعدی برای این بازیکن جوان جام جهانی است که در آن به نظر می رسد او از شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی انگلیس برخوردار باشد. یک تورنمنت عالی در قطر تنها شانس خروج او از بوندسلیگا را در تابستان آینده افزایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا