اخبارخارجی

رونالدو به پسرم اطمینان داد مشکل قلبی‌اش حل می‌شود

دلگرمی دادن رونالدو به هم تیمی جوانش-مارکو فاجولی، پدر نیکولو فاجولی، ستاره جوان یوونتوس، فاش کرد که در زمان مشکل قلبی این بازیکن، کریس رونالدو با صحبت‌هایش به او دلگرمی داده است.

یوونتوس این هفته با تک گل نیکولو فاجولی موفق شد لچه را شکست بدهد و به سه امتیاز حساس این دیدار برسد. این اولین گل فاجولی برای یوونتوس بود و همین مسئله باعث شد تا او مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

این در حالی است که او چند سال قبل دچار مشکل قلبی شده بود و این احتمال وجود داشت که مجبور به کناره گیری از فوتبال شود اما پدر او که خود طرفدار سرسخت یوونتوس است، فاش کرد که در آن زمان رونالدو با صحبت‌هایش به نیکولوی جوان اطمینان داده که مشکل برطرف خواهد شد.
مارکو فاجولی به گازتا دلو اسپورت گفت:”نیکولو رابطه بسیار خوبی با آلوارو موراتا داشت. آنها با هم دوست هستند و حتی با هم به تعطیلات رفتند.

رفتار رونالدو هم با نیکولو فوق‌العاده بود. وقتی همه ما به خاطر مشکل قلبی او ترسیده بودیم، کریستیانو به او دلگرمی داد و گفت که خودش در کودکی مشکل مشابهی داشته و همه چیز حل خواهد شد.”
او همچنین در مورد اولین گل پسرش با پیراهن یووه گفت:”من به خاطرم پدرم طرفدار یوونتوس شدم. من با تماشای بازی های میشل پلاتینی بزرگ شدم. این اتفاق برای نیکولو هم افتاد و بازی‌های یوونتوس را با من تماشا می‌کرد.

الکساندرو دل پیرو اولین الگوی او بود. پس از آن پائولو دیبالا و نیکولو خوش شانس بود که او را دید و در کنارش بازی کرد. آنها رابطه خوبی دارند و بعد از گلش به لچه، پائولو به او تبریک گفت.
من گل او را حداقل 30 بار تماشا کردم و هر بار اشک صورتم را پوشاند. هرچند چنین گل هایی من را غافلگیر نمی‌کند. او وقتی در رده جوانان بود، از وسط زمین هم گل زده بود. امیدوارم چنین گلی را به اینتر بزند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا