اخبارخارجی

رونمایی از لباس سوم بارسلونا

لباس سوم بارسلونا در بازی دوستانه مقابل من سیتی در اسپاتیفای نیوکمپ به نمایش در آمد.نایک در سی امین سالگرد اهدای جایزه بارسلونا، لباس های سه گانه فصل 2022-23 بارسلونا را با الهام گرفتن از صلیب سنت جوردی به پایان رساند.

البته در پیش نمایش این لباس که قبل از افتتاح رسمی لباس صورت میگیرد،روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی و مهاجم جدید تیم با این لباس جدید عکسهایی گرفت تا اولین رونمایی از لباس صورت گیرد.

در حالی که بارسا به المپیک 1992 برای الهام گرفتن از لباس های خانگی و خارج از خانه خود در این فصل نگاه می کرد، آنها تصمیم گرفتند که تعهد باشگاه به دلایل اجتماعی، تنوع و گنجاندن لباس سوم خود را به نمایش بگذارند، که با طراحی سبک ساده ای مشابه ترکیب شده است.

رونمایی از لباس سوم بارسلونا

با فاصله گرفتن از خطوط معمولی که روی لباس های باشگاه می بینیم، لباس سوم  فصل 2022-23 دارای زمینه ای سفید می باشد که بر روی  آن یک ضربدر قرمز و آبی بزرگ روی سینه روی یک پایه خاکستری تماما تمرکز دارد. لوگوی اسپاتیفای اسپاتیفای در وسط صلیب به رنگ خاکستری، با یک نایک مشکی کلاسیک و تاج باشگاه بارسلونا در جلو مشخص شده است.

این صلیب یادبود جایزه صلیب سنت جوردی است که به این باشگاه در جهت قدردانی از کمک های آن در بهبود جامعه و نقش رهبری آن در ترویج ورزش و همچنین ارزش های آن در رابطه با ورزش و وظیفه مدنی اعطا می شود، که آن را در دنیای ورزش بسیار منحصر به فرد می کند.

مجموعه کیت سوم بارسلونا 2022-23 هم اکنون از فروشگاه رسمی بارسلونا و نایک قابل خرید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا