اخبارخارجی

رضایت مربی و بازیکن از هم

امانوئل آلگواسیل و تاک کوبو پس از پیروزی رئال سوسیداد در کادیز که با گل مهاجم ژاپنی به ثمر رسید،باعث شد مربی و بازیکن شروع به تمجید از یکدیگر کنند، شاید این شروع یک دوستی زیبا باشد.

مربی تیم سوسیه داد از حضور مهاجم ژاپنی خوشحال است، زیرا معتقد است که کوبو می تواند بهترین نسخه خود رادر رئال سوسیه داد به نمایش بگذارد.

کوبو-شروع یک دوستی زیبا

امانول زمانی که در 20 ژوئیه، پس از معارفه رسمی، کوبو را با آغوش باز پذیرفت و تنها سه روز بعد، مربی اولین دقایق بازی را در اختیاربازیکن جدیدش داد و او با عملکرد فوق العاده خود جواب این اعتماد را در بازی مقابل مونشن گلادباخ پاسخ داد.

ستاره ژاپنی در دیدارهای تدارکاتی بعدی نیز مقابل اوساسونا، بورنموث و اتلتیک شرکت کرد و در هر سه بازی به دلیل کیفیت بالای خود و کنترل عالی روی توپ متمایز شد و به همین دلیل خطاهای زیادی بر روی وی انجام گرفت.

با وجود این عملکردهای خوب، شک و تردید وجود داشت که آیا کوبو لیگ را به صورت ثابت شروع می کند یا این مومو چو  ستاره جوان و مهاجم فرانسوی است که این کار را انجام می دهد،اما امانوئل این فرصت را در اختیار کوبوی جوان قرار داد که او نیز به بهترین شکل پاسخ داد، چون گلی را به ثمر رساند که در نهایت به پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند برای تیم منجر شد.

پس از بازی، کوبو به سایر رقبا هشدار داد که با امانوئل بالاخره می تواند در لیگ اسپانیا افتخار کسب کند. او گفت: “مربی خیلی به من فشار می آورد، این خوب است. او می تواند کمک زیادی به من کند، می تواند 120 درصد از من بازی بگیرد. می خواهم از او تشکر کنم که در روز اول به من اعتماد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا