اخبارخارجی

فرصت محدود سویا برای تکمیل تیم خود

سویا کمتر از 16 روز فرصت دارد تا تیم خود را ببندد.فرصتی کم برای بازسازی تیم.16 روز وقت لازم داریم تا ببینیم انقلاب مورد انتظار در یکی ازدشوارترین ترین تابستان هایی که اداره ورزش به خاطر دارد تا کجا پیش می رود.

باشگاه دیگو کارلوس را در ماه می به استون ویلا فروخت تا حساب سال گذشته را تسویه کند و بخشی از درآمد کونده به هزینه های این فصل می رود. آنها دو سال ضررده بوده اند که عمدتاً به دلیل بحران همه گیری کرونا که به باشگاه ها رسیده است به استثنای بارسلونا. اما هواداران بیش از هر چیز نتایج را درک می کنند ولی اولین بازی سویا باعث خوش بینی نمیشود.

بحث بر روی بازی تیم و پیکربندی ترکیب متمرکز است در حالی که تیم جولن لوپتگی شروع بسیار امید کننده ای داشت. چون در پامپلونا متحمل شکست شد،جدا از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم اما بعضی از نمایشهای خوب تیم را نمی توان انکار کرد، اما چنین عملکردی هواداران سویا را ناامید می کند.

در حال حاضر سه خرید جدید سویا که مارکائو پس از فروش دیگو کارلوس اولین نفر بود. این بازیکن برزیلی مصدومیت کوچکی دارد و هنوز نتوانسته اولین بازی خود را انجام دهد. ریکیک و گودلج میتوانند بازی بعد از اوساسونا بازی کنند. کونده به بارسلونا منتقل شد و مونچی به دنبال دفاعی مرکزی است. همچنین  سویا در حال مذاکره با بایرن مونیخ است تا بتواندتانگی نیانزو رو به خدمت بگیرد و روی این بازیکن 20 ساله حساب کند.

ایسکو-فرصت کم بری بازسازی تیم سویا

الکس تلس بازیکن بعدی میباشد که به صورت قرضی از منچستریونایتد برای سویا وارد باشگاه شد. و مزیت دوم امضای قرارداد با ایسکو بوده است. بیش از 10000 هوادار سویا برای مراسم معارفه او در سانچز پیزخوان حضور داشتند. بازیکن اسبق مالاگا تلاش می کند تا جمعه آینده مقابل وایادولید مقابل هواداران جدیدش دقایقی داشته باشد. تماشاگران حاضر روی سکوها،عملکرد این تیم را روز جمعه مقابل وایادولید بررسی خواهند کرد. سپس زمان بازدید از آلمریا فرا می رسد. سویا در سپتامبر با پذیرش از بارسلونا باز خواهد شد. کمی بیش از 16 روز برای برنامه ریزی باقی مانده است برای تمام کردن یک نقاشی هنوز ناقص.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا