اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه دو

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.در بخش اول به معرفی لباس تیم های گروه یک پرداختیم و الان نوبت به معرفی لباس تیم های جام جهانی قطر در گروه دو میپردازیم.

مطلب مرتبط: زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه یک

لباس  تیم های گروه دو مسابقات

تیم ملی انگلیس

لباس تیم های جام جهانی قطر-لباس تیم انگلیس

لباس اول:امتیاز 5/10

کیت دیگری که به الگوی بحث برانگیز نایک بسیار نزدیک است، زیبایی کیت خانگی انگلستان، ترکیب رنگ است. بدیهی است که این پیراهن عمدتاً سفید است، اما افزودن یک گرادیان آبی در اطراف یقه و نوارهای آبی رنگی روی هر آستین، امتیاز بیشتری به پیراهن می‌دهد. سایه های مختلف آبی نیز برخی از طرح های محبوب دهه 90 انگلستان را به یاد می آورد.

لباس دوم:امتیاز 9/10

شروع دشواری با لباس خانگی بود، اما انگلیس موفق شد با پیراهن خارج از خانه خود آن را عقب بکشد. این اولین باری است که انگلیس از سال 2018 لباس قرمز می پوشد، اما این طراحی بسیار دورتر از آن به نظر می رسد. یقه سرمه ای تیره – کامل با جزئیات آبی روشن – به پیراهن شباهت بسیار خوبی به کیت های خارج از خانه 1992، 1994 و 1998 داده است.

مجموع امتیاز: 14/20

تیم ملی ایران

لباس تیم ایران

لباس اول: امتیاز 6/10

ایران آخرین کشوری بود که از لباس های جام جهانی خود رونمایی کرد و تنها یک هفته به هواداران فرصت داد تا با لباسشان آشنا شوند. هر دو بسیار محکم هستند و پیراهن خانگی یک پایه تمام سفید را با الگوی یوزپلنگ ایرانی روی هر آستین ترکیب می‌کند. اما نکته کلیدی پرچم ایران است که دور یقه و آستین آن می چرخد.

لباس دوم:امتیاز  6/10

پیراهن‌های ساخت مجید هر دو از یک الگو استفاده می‌کنند و نقش یوزپلنگ ایرانی روی کیت دور برگشته است. با این حال، این بار، پیراهن تماماً قرمز رنگ است، در حالی که پرچم قرمز، سفید و سبز برای تریم پیراهن بازمی گردد.

مجموع امتیاز: 12/20

تیم ملی آمریکا

لباس تیم آمریکا

لباس اول:امتیاز  4/10

بحث‌برانگیزترین لباس‌های جام جهانی 2022 توسط ایالات متحده آمریکا ارائه می‌شود. هم کیت های خانگی و هم لباس های خارج از خانه به دلایل بسیار متفاوت انتقاد فوری طرفداران این کشور را به دنبال داشت. برای پیراهن خانگی – سفید با رگه هاییی از سرمه ای و قرمز، طبیعتاً – انتقاد اصلی این بود که نایک و ایالات متحده چقدر ایمن آن را بازی کرده بودند.

لباس دوم:امتیاز 5/10

پیراهن خارج از خانه به دلیل دیگری مورد انتقاد قرار گرفت و هواداران از رنگ آبی رنگی که توسط نایک انتخاب شده بود راضی نبودند. علی‌رغم جنجال‌هایش، به دلیل شباهت جزئی آن به یکی از لباس‌های بزرگ جام جهانی: پیراهن جین خارج از خانه ایالات متحده در سال 1994، شایسته یک امتیاز اضافی است.

مجموع امتیاز: 9/20

لباس تیم ملی ولز

لباس تیم ولز

لباس اول:امتیاز 8/10

ولز و آدیداس موفق شده اند پیراهن قرمز سنتی خود را به اندازه کافی برای دومین دوره جام جهانی این کشور تغییر دهند. این پیراهن با نوارهای مورب رنگی پوشانده شده است که بدون از بین بردن فرمول کلاسیک، بعد جدیدی به پیراهن می بخشد. آدیداس مانند تمام کیت های خود برای مسابقات، لوگوی جدید سه راه راه را نیز اضافه می کند. کار به نحو احسنت انجام شده است.

لباس دوم:امتیاز 8/10

پیراهن خارج از خانه رویکرد کمی متفاوت دارد اما با همان نتیجه به پایان می رسد. در این مثال، یک پایه تمام سفید با جزئیات قرمز – از جمله لوگوی برجسته آدیداس – و یک نوار سبز در پایین هر طرف پوشیده شده است. با این حال، ویژگی کلیدی، یقه است که قرمز و سبز را در یک الگوی هندسی جدید ادغام می کند.

مجموع امتیاز: 16/20

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا