اخبارخارجی

روخو پس از دریافت کارت قرمز مقابل ریورپلات، کاپیتانی بوکاجونیورز را از دست داد.

محرومیت از کاپیتانی به خاطر خطا؛مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد به دلیل دریافت  کارت قرمز در بازی سوپرکلاسیکو، یک ماه از کاپیتانی بوکاجونیورز محروم شد.

به گزارش اهل ورزش این مدافع خشن آرژانتینی در مراحل پایانی دربی سوپر کلاسیکو پس از اینکه نیکلاس د لا کروز، مهاجم ریورپلاته را با یک تکل بسیار خشن نقش زمین کرد، اخراج شد. او در نتیجه این اخراج یک بازی محروم خواهد شد، اما همچنین توسط اتحادیه فوتبال آرژانتین از بستن بازوبند کاپیتانی بوکا منع شده است.

محرومیت از کاپیتانی به خاطر خطا

در صورتجلسه انضباطی اتحادیه فوتبال آرژانتین آمده است:مارکوس روخو از یک بازی تعلیق و یک ماه نیز حق بستن بازوبند کاپیتانی تیم را ندارد.

مجازات عجیبی که برای روخو در نظر گرفته شد به این معنی است که او از انجام وظایف کاپیتانی در تیم بوکا تا دیدار با سارمینتو در 12 اکتبر منع شده است.

این بازیکن 32 ساله که با این اتفاق ناگوار دست به گریبان است می‌گوید: «آزارم نمی‌دهد. کلاسیک ها اینطور هستند، کمی بیش از حد می شود. من در کل بازی سه خطا انجام دادم، آنقدرها هم خطا نکردیم، چند خطای تاکتیکی انجام دادیم، اینطور نیست که بازی تهاجمی یا چیزهای عجیبی داشتیم. ما نسبت به کارهایی که انجام دادیم، نحوه مواجهه با بازی و نحوه برنده شدن آن آرام هستیم.”

محرومیت از کاپیتانی به خاطر خطا

بوکا روز دوشنبه به دیدار تیم هوراکان خواهد رفت و کاپیتان آنها اکنون مجبور است از کنار زمین بازی را تماشا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا