اخبارخارجی

مقررات جدید اصلاح موتور

آئودی و پورشه می توانند در سال 2026 در فرمول 1 رقابت کنند.آئودی و پورشه زیرمجموعه های فولکس واگن مدت زیادی است که با ایده ورود به فرمول 1 شرکت می کنند.این زمان ممکن است در اوایل سال 2026 فرا برسد مقررات جدید اصلاح موتور شروع کار را برای سازندگان جدید آسان تر می کند.پورشه و آئودی هم اکنون در حال توسعه موتورهای فرمول 1 هستند.

پورشه و آئودی زیرمجموعه های فولکس واگن در حال پیشبرد برنامه های خود برای ورود به فرمول 1 هستند. هربرت دیس ، رئیس فولکس واگن روز دوشنبه در رویدادی که توسط “Wolfsburger Allgemeine Zeitung” و “Wolfsburger Nachrichten” برگزار شد ، گفت: “هر دو شروع به توسعه موتور کرده اند .” پس زمینه تصویب اخیر هیئت نظارت فولکس واگن برای پروژه ها، چشم انداز افزایش درآمد است. دیس گفت: “ما این قول را گرفتیم که با فرمول 1 پول بیشتری به ولفسبورگ خواهیم برد تا بدون فرمول 1.”
مسابقات فرمول1
پورشه و آئودی هرکدام قصد دارند تا سال 2026 در کلاس برتر موتوراسپورت شروع کنند. فرمول 1 می‌خواهد سازندگان علاقه‌مند را با مصالحه تشویق به شرکت در مسابقه کند. از سال 2026، موتورهای هیبریدی قرار است با سوخت 100 درصد پایدار کار کنند. موتور احتراقی در واحد باید تنها 50 درصد از قدرت را تامین کند، بقیه تامین نیروی موتور برق است. که با جهت گیری آینده صنعت خودرو مطابقت دارد.
دیس همچنین تغییر قوانین را شرط اجرای برنامه ها قرار داد، در غیر این صورت فقط می توانید “پنج تا ده سال” رو به جلو سوار شوید: “فقط در صورتی می توانید وارد شوید که تغییر قانون اساسی داشته باشید.”

شایعه پیوستن پورشه به ردبول ریسینگ

رئیس فولکس‌واگن به صراحت اعلام کرد که شرکت ما در در پروژه‌های فرمول 1 شرکت‌های تابعه خود شرکت نخواهد کرد. در پورشه، طرح‌ها کاملاً مشخص هستند. پورشه به‌عنوان اسپورت‌ترین برند این گروه، باید وارد ورزش موتورسواری شود. دیس می‌گوید: «وقتی پورشه تولید موتوراسپرت می‌کند، کارآمدترین کار رانندگی با فرمول 1 است.

با این حال، برای آئودی، چندین گزینه در حال بحث است. به جای قرارداد اولیه با مک لارن ، استون مارتین و تیم ساوبر که از سال 2019 با نام آلفارومئو فعالیت می کنند، اکنون به عنوان شرکای احتمالی نام برده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا