اخبارخارجی

منچستر سیتی قیمت برناردو را مشخص کرد

بر اساس گزارش‌ها، منچسترسیتی قیمت برناردو سیلوا را به بارسلونا اعلام کرده است.پس از کش و قوسهای فراوان قیمت انتقال برناردو سیلوا مشخص شد.گمانه زنی ها در مورد این بازیکن پرتغالی همچنان در حال افزایش است، اگرچه هیچ حرکت تایید شده ای برای امضای قرارداد با او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی وجود ندارد.

زمزمه انتقال برناردو، 28 ساله در فصل  پیش نیز به تیم بارسلونا وجود داشت، اما او در ورزشگاه اتحاد ماند و فصل گذشته سهم قابل توجهی در تیم سیتی داشت.

قیمت برناردو سیلوا مشخص شد

در واقع، بازیکن سابق بنفیکا در لیگ برتر هشت گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد تا سیتی برای چهارمین بار در پنج سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد. برناردو در این فصل مسابقه ای را از شروع مسابقه به صورت ثابت بازی نکرده است و دو بازی کوتاه از روی نیمکت در جریان پیروزی مقابل وستهم و بورنموث تازه صعود شده به میدان رفته است.

بارسلونا علیرغم نگرانی های مالی در این فصل، برناردو را در تابستان امسال می خواهد. با این حال، در حالی که خود بازیکن نیز آماده انتقال است، گزارش های اتلتیک حاکی از آن است که بارسلونا یا دیگر تیمهای خواهان برناردو باید 84 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن وی بپردازند.

برناردو در سال 2017 با حدود 50 میلیون یورو از موناکو به سیتی منتقل شد. او سه سال دیگر با سیتی قرارداد دارد.تیم سیتی گزینه های دیگری از جمله ماتئوس نونز هافبک جوان و خلاق اسپورتینگ لیسبون رو برای جایگزین کردن برناردو در نظر گرفته ولی کار آسانی نخواهد داشت چون این بازیکن تحت نظر باشگاه های دیگر لیگ برتری چون لیورپول،وولورهمپتون نیز قرار دارد.این بازیکن فصل گذشته به اسپورتینگ منتقل شد و مطمئنا هزینه کمی برای تیم خواهان خود نخواهد داشت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا