اخبارخارجی

سرمربی چلسی:نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است

پاتر سرمربی چلسی معتقد است نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است.به گزارش اهل ورزش میسون مانت همچنان اعتماد کامل هر سرمربی را که زیر نظر او کار می کند به دست می آورد و گراهام پاتر آخرین مربی است که به او ایمان دارد.

هم در سطح باشگاهی و هم برای تیم ملی کشورش، این بازیکن 23 ساله به یک ستون اصلی تبدیل شده است و اخیراً در میان آشفتگی های مدیریتی در چلسی برجسته شده است. با این حال، ماونت هنوز هم اغلب قربانی انتقاداتی است که هر یک از سرمربیانی را که او در کنارش کار کرده گیج می کند.

نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است

پاتر جدیدترین سرمربی چلسی است که به هافبک سه شیرها یک جای ثابت را در ترکیب تیم به وی واگذار کرده است و او نمی تواند به اندازه کافی درباره او صحبت کند. او به وب سایت رسمی چلسی گفت: “این بخشی از زندگی است، همه حق دارند نظرات خود را داشته باشند، این خوب است. من فقط می توانم از دیدگاه خودم صحبت کنم و به عنوان یک خارجی، هر زمان که با چلسی بازی کردیم، شما همیشه نگران میسون هستید. می توانید کیفیت او را ببیند و اگر یک ثانیه به او فرصت دهید، فضای زیادی به او بدهید، او می تواند با ویژگی هایش به شما صدمه بزند.

نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است

“تعجب آور است که چند سوال با نظری متفاوت در مورد میسون دریافت کنم، به نظر من عجیب است، به خصوص از بیرون. وقتی با او شروع به کار می کنید، می بینید که او همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر نیاز دارد، دارد. نگرش عالی، او فضاها را درک می کند، می تواند اجرا کند، پاس گل می دهد، گل می زند، او در سطح بالایی قرار دارد.به نظر من نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است.

نظرات متفاوت در مورد ماونت عجیب است

زیر سوال بردن توانایی ماونت برای منتقدان وی  سخت‌تر و دشوارتر می‌شود، زیرا او همچنان توسط برخی از بهترین سرمربیان جهان مورد تمجید قرار می‌گیرد. همانطور که او در کنار توخل و لمپارد بود، به نظر می رسد که این بازیکن جوان بار دیگر در زمان پاتر نقش کلیدی را برای چلسی ایفا خواهد کرد.

اگر قبل از جام جهانی وی مصدوم نشود، یکی از بازیکنان انگلیس خواهد بود که ماه آینده به قطر سفر می کند. اگرچه،وی باید با تعدادی هافبک و مهاجم در کلاس جهانی رقابت کند که مسیر او برای یک پست اصلی و ثابت در جام جهانی قطر می تواند دشوار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =

دکمه بازگشت به بالا