اخبارخارجی

هادسون اودوی:باید چلسی را ترک میکردم.

هادسون اودوی:باید چلسی را ترک میکردم.

به گزارش اهل ورزش کالوم هادسون اودوی احساس میکند چاره‌ای جز ترک چلسی در تابستان نداشته است و در نهایت با انتقال به بایر لورکوزن به مدت یک فصل به صورت قرضی موافقت کرد.

زمانی که هادسون اودوی چند سال پیش در استمفوردبریج وارد تیم اصلی شد، به نظر می‌رسید که چلسی یک بازیکن مستعد انگلیسی دیگر را در آینده در اختیار داشته باشد. با این حال، مصدومیت ها – و عدم تلاش کافی برای متقاعد کردن توماس توخل باعث شد پیشرفت او متوقف شود و او احساس کرد که جدایی از باشگاه تنها راه او پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب روز مسابقه در شروع فصل است.

هادسون اودوی:باید چلسی را ترک میکردم.

او به The Athletic گفت: “ذهنیت من این بود که “من باید از آنجا بروم”. نه به شکلی گستاخانه، چون باشگاه را دوست ندارم یا نمی‌خواهم در باشگاه باشم، باشگاه را دوست ندارم. چنین چیزی نیست. اما من نیاز داشتم که در جایی جدید فوتبال بازی کنم. از نو شروع کن هر جا که هستم بهترین تلاش را بکنم. و سپس در پایان قرضی به چلسی برگردید.”

هادسون اودوی:باید چلسی را ترک میکردم.

به عنوان یک وینگر، بازی تا حد زیادی در نقش مدافع کناری در سیستم توخل، باعث ناامیدی برای هادسون اودوی بود. او درباره زمان حضورش در این نقش افزود: «بعضی وقت‌ها خوب بود. اما گاهی اوقات در ذهنم به این فکر می کنم که چه کار می کنم، چرا در این موقعیت هستم؟ من بیشتر دفاع می کنم تا حمله. مهم نیست کجا بازی می‌کردم، همیشه سعی می‌کردم بهترین کار را انجام دهم و به تیم کمک کنم – همیشه به خودم مربوط نمی‌شود. من هرگز بحث نکردم؛ من تازه باهاش ​​کنار اومدم اما برای اینکه بهترین نتیجه را از خود بگیرید، باید در جایی بازی کنید که راحت‌ترین احساس را داشته باشید و کاری را که می‌توانید به بهترین شکل انجام دهید، انجام دهید. مطمئناً گاهی اوقات با او سخت بود، اما باید با آن کنار بیایی و هر کاری که می توانی انجام دهی.”

هادسون اودوی:باید چلسی را ترک میکردم.

سرمایه‌گذاری مستمر در تیم در چلسی، که باعث اخراج توخل در سپتامبر قبل از قبول مسئولیت گراهام پاتر برای تصدی پست مربیگری شد، تنها کار را برای هادسون-اودوی سخت‌تر کرد تا ثابت کند شایسته حضور در ترکیب اصلی است. در عوض، او احساس کرد که در لورکوزن جای بهتری دارد، جایی که زمان بازی بیشتری به او داده می‌شود و در حال حاضر هشت بازی را در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرده است، که چند مورد آخر آن تحت مدیریت ژابی آلونسو، سرمربی جدید باشگاه است.

مانند تعدادی از بازیکنان در سراسر اروپا، این بازیکن 21 ساله چشم به جام جهانی ماه آینده دارد.در حالی که حضور در تیم ملی انگلیس تقریباً غیرممکن به نظر می رسد، او همچنان ممکن است به تیم ملی غنا که در گروه 8 در کنار پرتغال، اروگوئه و کره جنوبی قرار گرفته است، ملحق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا