اخبارخارجی

دومنک: امیدوارم مسی قهرمان جهان شود!

دومنک: امیدوارم مسی قهرمان جهان شود!سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، در جام جهانی 2022 هوادار لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین است.

به گزارش “اهل ورزش“، ریموند دومنک بین سال های 2004 تا 2010 مربی تیم ملی فرانسه بود ولی پس از کسب نتایج ضعیف در جام جهانی 2010 و به دلیل اختلاف با برخی بازیکنان از سمت خود برکنار شد. او آخرین بار در فصل 21-2020 هدایت نانت را برعهده داشت.

دومنک: امیدوارم مسی قهرمان جهان شود!

دومنک در مصاحبه با نشریه اوله آرژانتین گفت که دوست دارد لیونل مسی فاتح جام جهانی 2022 شود:«برای من لیونل مسی بازیکنی فوق العاده و تکرارنشدنی است. من در عمرم فوتبالیستی مثل او ندیده ام و معتقدم مثل او دیگر نخواهد آمد. فوتبالیست های بزرگی داشته ایم و همین حالا نیز بازیکنان بزرگی داریم که بازی های بسیار خوبی انجام می دهند ولی لیونل مسی کارهایی در زمین انجام می دهد که هیچکس قادر به انجامش نیست. هر بار فکر می کنم دیگر چیز جدیدی از مسی نمی بینم ولی او همیشه من را شگفت زده می کند. این در تخصص خود او است.»

دومنک: امیدوارم مسی قهرمان جهان شود!

دومنک ادامه داد:«زمانی مارادونا نیز اینچنین بود و البته او هم نیازی به تعریف من ندارد. خوشحالم که مسی در پی اس جی بازی می کند و در پاریس سه فوتبالیست برتر دنیا را باهم در یک تیم شاهد هستیم(مسی، نیمار و امباپه). هر سه این بازیکنان می توانند امسال فاتح جام جهانی شوند. با این حال معتقدم لیونل مسی با آرژانتین بیشترین شانس را دارد و می توانند تا فینال بالا بروند. غیر از فرانسه، من در جام جهانی هوادار آرژانتین هستم. اگر فرانسه قهرمان نشود امیدوارم مسی با آرژانتین قهرمان جهان شود، بسیار خوشحال خواهم شد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا