اخبارخارجی

اینتر 0-2 بایرن؛نمایش بد در جوزپه مه آتزا

شاگردان سیمونه اینزاگی که در ابتدای هفته در دربی میلان شکست خورده بودند، امشب هم در آلیانز آره‌نا 2-0 مغلوب بایرن شدند تا هفته‌ بد اینتر تکمیل شود.

بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی ارسال توماس مولر، این جاشوا کیمیش بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب آندره اونانا، دروازه اینتر را بسته نگه داشت.
سه دقیقه نوبت اینتری ها بود که اولین موقعیت شان را روی دروازه میزبان ایجاد کنند اما لائوتارو نتوانست از فرصتی که ادین ژکو ایجاد کرده بود، استفاده کند و ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 9، بایرن بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد ولی باز هم اونانا با واکنشی تماشایی ضربه خطرناک توماس مولر را از بالای دروازه به بیرون زد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 17، روی همکاری ژکو و دنزل دامفرایس، این دانیلو دی آمبروسیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او دقیقا به جایی رفت که مانوئل نویر حضور داشت.

هفته بد
در ادامه این بازیکنان بایرن بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند. روی پاس خوب کیمیش بود که سانه صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن اونانا، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه 35، روی ضربه کرنر چالهان اوغلو، ژکو می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه بایرن به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد بایرن می توانست به گل دوم برسد ولی آلفونسو دیویس که با پاس مانه صاحب موقعیت شد، نتوانست اونانا را مغلوب کند و این موقعیت هم از دست رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید.

هفته بد
نیمه دوم  را تیم اینتر میلان بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب روی دروازه بایرن داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 54 بار دیگر اینتر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه میلان اشکرینیار توسط مدافعان بایرن برگشت داده شد.
در ادامه این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 66 به گل دوم رسیدند. روی همکاری تیمی عالی بازیکنان بایرن بود که توپ با پاس عرضی سانه به مقابل دروازه اینتر رسید و دی آمبروزیو در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و نتیجه 2-0 شد.
بایرن می توانست در دقیقه 68 به گل سوم برسد اما واکنش خوب اونانا روی ضربه مانه، این بار دروازه اینتر را نجات داد.
در دقایق پایانی اینزاگی دست به پنج تعویض زد و اینتری ها حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-0 به سود بایرن به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا