اخبارخارجی

خشم مسئولان پی‌اس‌جی برای اخراج راموس

چرا راموس اخراج شد-اخراج سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در بازی برابر رنس باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.

پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد.
شاگردان کریستوف گالتیه در این بازی پر برخورد نتوانستند با وجود تمام تلاشی که به کار گرفتند دروازه حریف را باز کنند و به ناچار به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
یکی از اتفاقات عجیبی که در جریان این بازی رخ داد این بود که راموس در دقایق پایانی بازی به خطار خطایی که مرتکب شده بود از سوی داور با کارت زرد جریمه شد اما بلافاصله کارت قرمز را نیز دریافت کرد تا در فاصله چهار دقیقه تا پایان زمان قانونی نیمه اول مجبور به ترک زمین بازی شود.

دلیل داور این بازی برای نشان دادن کارت قرمز به این مدافع اسپانیایی این بود که او از کلمات توهین آمیزی استفاده کرده است و به همین دلیل تصمیم به اخراجش از زمین گرفت، نظری که بازیکنان و کادر فنی پی اس جی با آن موافق نبودند.

دانیلو پریرا پس از پایان بازی به کانال پلاس گفت:« فکر می‌کنم داور باید این موقعیت را بهتر مدیریت می‌کرد. هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشت. این تصمیم ما را خشمگین کرد چون می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم اما این کار شرایط را پیچیده کرد.»
گالتیه نیز در نشست خبری در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من متقاعد نشدم که توهینی که راموس به خاطر آن از زمین بازی اخراج شد، خطاب به داور بوده باشد. این تصمیم درست نبود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا