اخبارخارجی

کاسمیرو خواهان ماندن رونالدو در منچستر است

کاسمیرو خواهان ماندن رونادو در اولدترافورد شد،بازیکن جدید منچستریونایتد، از هم تیمی سابقش در رئال مادریدیعنی کریستیانو رونالدو می خواهد که این فصل در اولدترافورد بماند.

هافبک سابق رئال مادرید گفته است که با وجود شایعاتی مبنی بر خروج رونالدو از اولدترافورد، نمی خواهد تابستان امسال رونالدو تیم منچستر را ترک کند. این دو بازیکن چهار سال را با هم در برنابئو گذراندند تا اینکه رونالدو برای پیوستن به یوونتوس  از تیم رئال مادرید جدا شد.

کاسمیرو خواهان ماندن رونالدو

کاسمیرو به ESPN برزیل در مورد آینده رونالدو در منچستریونایتد،گفت:ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران صحبت می کنیم. او می داند که من برای او احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم در کنار ما بماند زیرا او بازیکن بزرگی است. او گل های زیادی برای تیم شما به ثمر می رساند، او یک برنده است، یک رهبر است، او برای ما خیلی مهم است.

ما به خاطر زبان هم به هم نزدیک شدیم. از روز اولی که اینجا هستم، او در همه چیز به من کمک کرده است. او خیلی به من کمک می کند. من واقعاً امیدوارم که او در کنار ما بماند.

رونالدو در ابتدای تابستان خواستار ترک اولدترافورد شده است و در بازی این هفته نیز که منچستریونایتد موفق به شکست دادن لیورپول با نتیجه 2-1 شد،بازی را از روی نیمکت تماشا میکرد. با نزدیک شدن به  پایان پنجره نقل و انتقالاتی، هنوز هیچ روشنی در مورد آینده این فوق ستاره وجود ندارد.

آینده برای کریستیانو رونالدو هنوز نامشخص است، پنجره نقل و انتقالات در 1 سپتامبر بسته می شود. یونایتد قرار است در 27 آگوست به مصاف ساوتهمپتون برود که می تواند آخرین حضور او برای این باشگاه انگلیسی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا