اخبارخارجی

گاوی:افتخار میکنم که بتوانم شبیه مسی باشم

به گزارش اهل ورزش گاوی، نوجوان بارسلونا از افتخار خود به پیروی از “بهترین بازیکن تاریخ” لیونل مسی به عنوان برنده پسر طلایی صحبت کرد.

این هافبک 18 ساله به عنوان درخشان ترین ستاره جوان فوتبال جهان در سال 2022 شناخته شده است و پیشرفت چشمگیر در نیوکمپ به او امکان تقلید از چهره های مشهور را می دهد. مسی نیز همچون این فارغ التحصیل آکادمی لاماسیا، در سال 2005 جایزه پسر طلایی را برد، در حالی که پدری – دیگر ستاره بارسا – مدعی جایزه برتر فصل گذشته شد و افرادی مانند وین رونی، پل پوگبا، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند نیز موفق به کسب این جایزه شده اند.

مطلب مرتبط:گاوی بهترین بازیکن جوان شد

گاوی

گاوی به موندو دپورتیوو گفته است که پتانسیل خود را به رسمیت می شناسد: “این مایه غرور است که پدری را بر عهده بگیرم و جوایزی را دریافت کنم که مسی، که مرجع بزرگی است و برای من بهترین بازیکن تاریخ است، نیز این جایزه را برنده شده است.”

گاوی در حال حاضر 66 بازی برای بارسلونا انجام داده است، در حالی که انتظار می رود او در ترکیب اسپانیا برای جام جهانی 2022 قرار گیرد و تا به حال 12 بازی ملی برای تیم ملی کشورش داشته است. او با تشریح جاه طلبی خود برای آینده گفت: می خواهم عناوین زیادی را با بارسا و تیم ملی کسب کنم.

لیونل مسی

رقابت های جام جهانی در دستور کار گاوی قرار دارد زیرا بارسلونا که در فصل 2022-2023 در صدر جدول لیگ قرار دارد، وارد تعطیلات جام جهانی شده است و تا 31 دسامبر به میدان نخواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا