اخبارخارجی

منچستر یونایتد خواستگار جدید پولیشیچ

یونایتد خواستار پولیسیچ؛ منچستر یونایتد علاقه مند به جذب کریستین پولیشیچ است . به گزارش اتلتیک ، شیاطین سرخ در حال بررسی قرارداد او هستند، اگرچه اگر این قرارداد محقق شود، این انتقال به صورت قرضی خواهد بود .

پولیشیچ 23 ساله از کمبود فرصت بازی با توماس توخل ناامید شده است و می خواهد دقایق بیشتری قبل از جام جهانی زمستان در قطر بازی کند. این اولین فصل حضور توخل در چلسی برای فوتبالیست آمریکایی بسیار مهم بود . با این حال، این مربی آلمانی او را بیشتر نیمکت نشین و بازیکن تعویضی وارد میدان میکرد.

چلسی می داند که این بازیکن ناامید است و به همین دلیل حاضر است به پیشنهادات گوش دهد، اما فقط به صورت قرضی. اتلتیک اشاره می کند که یونایتد خواستگار پولیشیچ می باشداین بازیکن ترجیح می دهد برای منچستریونایتد بازی کند ، زیرا می خواهد در لیگ برتر بماند.

یونایتد خواستار پولیشیچ
منچستر یونایتد علاقه مند به جذب کریستین پولیشیچ است
یونایتد تنها خواستار پولیشیچ نیست!

نیوکاسل هم پولیسیچ را می خواهد زیرا آنها می دانند که او می تواند در سه موقعیت ، بین سه مهاجم بازی کند که او را به بازیکنی بسیار کامل تبدیل می کند.

این تطبیق پذیری برای منچستریونایتد جذاب است که پیش از پیوستن او به چلسی ازدوران بازی در بوروسیا دورتموند به او علاقه مند بودند.

فصل گذشته برای پولیشیچ بهترین نبود، زیرا او 9 بازی از 10 بازی اول لیگ را به دلیل کووید از دست داد و سپس مصدوم شد و چندین بازی را برای آبی ها از دست داد و همین امر او را از حضور در بیشتر فصل محروم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =

دکمه بازگشت به بالا