اخبارخارجی

یونیون برلین 1-1 بایرن؛دیواری محکم به نام رونو

دیواری محکم به نام رونو؛ بایرن مونیخ که هفته گذشته مقهور درخشش یان زومر درون دروازه گلادباخ شده بود، این هفته شاهد هنرنمایی رونو در ترکیب یونیون برلین بوده و برابر این تیم نیز به تساوی 1-1 رضایت داد.

بازی بر خلاف انتظار با حملات یونیون برلین شروع شد و این تیم خیلی زود و در دقیقه 11 به گل اول مسابقه دست یافت. ارسال ضربه ایستگاهی تریمل از سمت چپ با ضربه دقیق شرالدو بکر از درون محوطه به گوشه دروازه رفت و تیم میزبان به گل رسید.

اما بایرن مونیخ خیلی زود به گل تساوی دست یافت. جاشوا کیمیش در گوشه محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فوق العاده و زمینی به گوشه دروازه توانست دروازه‌بان یونیون برلین را مغلوب کرده و به زیبایی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

دیواری محکم به نام رونو

در ادامه بایرن مونیخ روی حرکت جمال موسیالا و ارسال او برای لروی سانه می‌توانست به گل دوم نیز دست پیدا کند، اما رونو با عکس العملی فوق العاده ضربه محکم ستاره آلمانی بایرن را دفع کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بایرن مونیخ فاصله‌ای تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه محکم لروی سانه از فاصله‌ای قابل توجه از کنار دروازه یونیون برلین به بیرون رفت و نیمه نخست این دیدار با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و با حرکت لروی سانه از گوشه محوطه جریمه می‌توانست به گل برتری دست پیدا کند، اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و در اختیار سنگربان حریف قرار گرفت.

دیواری محکم به نام رونو

دقایقی بعد و روی ارسال توماس مولر از فاصله‌ای قابل توجه بود که بایرن مونیخ باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه کینگزلی کومان دقیق نبود و رونو موفق شد این ضربه را نیز دفع کند.

در دقیقه 75 و روی اشتباه دایو اوپامکانو بود که یونیون برلین فاصله چندانی تا زدن گل دوم خود نداشت، اما ضربه لونینگ از درون محوطه با واکنش تماشایی مانوئل نویر همراه شد و این موقعیت از دست رفت.

دقایقی بعد این بار آلفونسو دیویس شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد، اما ضربه او نیز دقیق نبود و این بار رونو به زیبایی و با پای خود توپ را دفع کرد. در دقیقه 93 ضربه سر سادیو مانه را، باز هم دروازه‌بان حریف مهار کرد و این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا