اخبارخارجی

پیولی :این بازی یک گام دیگر برای پیشرفت ما خواهد بود

پیولی پیش از دیدار آتالانتا – میلان: با حریف قدرتمندی روبرو هستیم،اما آماده ایم.

یک گام دیگر برای پیشرفت؛پس از نمایش عالی مقابل اودینزه در سن سیرو،در اولین بازی خارج از خانه روسونری ها درهفته دوم  سری آ، آث میلان به برگامو می رود تا به مصاف آتالانتای گاسپرینی برود . این دیداری است که دو پیروزی به یاد ماندنی را در دو فصل اخیر برای روسونری هابه همراه داشته است، که امیدوارند در ساعت 20:45 روز یکشنبه تکرار شود. استفانو پیولی سرمربی تیم در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی در میلان نظرات خود را بیان کرد.

در مورد بازی با آتالانتا “فصل گذشته تجربه زیادی به ما داد، به این معنی که می توانیم به آینده مطمئن باشیم. ما به خوبی برای بازی با آتالانتا که تیم قدرتمندی هست آماده شده ایم و به خوبی این را میدانیم. آنها فوتبال مثبت و هجومی بازی می کنند. در ادامه پیشرفت، این یک قدم دیگر برای ما خواهد بود. آنها چند بازیکن را تغییر داده اند، اما ستون فقرات اصلی تیم یکسان است. آنها سازماندهی شده و از نظر فنی عالی هستند و با قدرت بازی می کنند. این یک بازی یکنواخت است. یک بازی بسیار مهم و بنابراین ما باید رویکرد درستی داشته باشیم.”

یاران تونالی،او یک هافبک کامل است و می داند که باید جاه طلب باشد زیرا پتانسیل بالایی دارد. او باید این خصلت را حفظ کند و اینکه او یک میلانی ست، قطعا به نفع او خواهد بود.” چارلز دی کتلایر یک هافبک تهاجمی است و حتما بازی خواهد کرد. تصور کردن او در سمت راست دشوار است اما تطبیق پذیری او برای ما یک امتیاز است. او پسر باهوشی است که زبان را یاد می گیرد و فداکاری خود را نشان می دهد. پوبگا بازیکن خوبی است و من به او ایمان دارم، بناسر هم ثبات و هم کیفیت دارد، او یک بازیکن کامل است.”

در سری آ،ما یک تیم قوی هستیم و همه بازیکنان باید احساس کنند که نقشی برای بازی کردن دارند، اما هیچ کس نباید احساس کند که نقش اصلی را دارند. تنها چیزهایی که ضروری هستند، ذهنیت و کار سخت هست. من نمی دانم. نمی دانم که آیا ماشایسته قهرمانی هستیم یا نه؛ هفت یا هشت تیم واقعاً قوی در این فصل حضور دارند. من انتظار دارم که رقابت بین تیمهای بالای جدول همه تفاوت را ایجاد کند، درست مثل فصل گذشته ““خوشحالم که در تیم رقابت وجود دارد. بچه ها باید سخت کار کنند تا من را به دردسر بیاندازند و انتخاب تیم برای بازی نیز آسان نخواهد بود، اما باید بهترین  یازده نفر برای شروع را که می توانم انتخاب کنم. من خوش شانس هستم که گزینه های هجومی زیادی دارم که می توانم آنها را برای تغییر یک بازی به کار ببرم.”

من احساس مسئولیت زیادی می‌کنم، هم از نظر نحوه تشکیل تیم و هم انگیزه دادن به بازیکنان. همیشه سعی می‌کنم صادق باشم زیرا باید با هم خوب کار کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. درست مانند بازیکنان، من هم نیاز به رشد و پیشرفت دارم و احساس می‌کنم که میلان مکان مناسبی برای من است تا بتوانم این کار را به بهترین شکل انجام دهم.”

یک گام دیگر برای پیشرفت-احساس قهرمانی

“ما واقعاً در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنیم، ما فقط روی بازی با آتالانتا تمرکز می کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا