اخبارخارجی

آتالانتا 1-2 ناپولی؛پیش به سوی فتح اسکودتو

به گزارش اهل ورزش آتلانتا و ناپولی در هفته سیزدهم رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند ک در نهایت ناپولی در یک مسابقه بسیار هیجان انگیز از رقابتهای سری آ در ورزشگاه Gewiss، آتالانتا را 2-1 شکست داد.

ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه ای دوباره غیرقابل توقف نشان داد، در حالی که آدمولا لوکمن دوباره گلی را برای آتلانتا به ثمر رساند.

 

اوسیمن و لوکمن در حالی که هر کدام نبرای تیم هایشان موفق به گلزنی شدند، به روند تاثیرگذار خود در مقابل دروازه نیز ادامه دادند، اگرچه دومی در نهایت در تیم بازنده قرار گرفت.قبل از شروع بازی، لوکمن پنج گل در لیگ برای آتالانتا به ثمر رسانده بود، از جمله چهار گل در پنج بازی اخیرش، و از همان جایی که متوقف شد ادامه داد و آتالانتا را در دقیقه 19از روی نقطه پنالتی پیش انداخت.

آتلانتا و ناپولی در هفته سیزدهم-گل لوکمن

گل لوکمن با کمک هموطنش، اوسیمن، پس از جریمه شدن او به دلیل برخورد توپ به دستش پس از کرنر آتالانتا به ثمر رسید.بازیکن سابق لسترسیتی موفق شد هفتمین گل خود در لیگ ایتالیا به ثمر برساند.این گل به این معنی است که لوکمن اکنون پس از تنها 13 بازی، بهترین آمار خود را در یک رقابت در پنج لیگ برتر اروپا برابر کرده است.

لوکمن با تکرار آخرین جشن کریستیانو رونالدو، گل را جشن گرفت. با این حال، شادی او کوتاه ماند زیرا ناپولی چهار دقیقه بعد از طریق اوسیمن به تساوی رسید.اوسیمن در حالی که با ضربه سر خود روی توپ پیوتر زیلینسکی ارسال شد، خود را نجات داد. این هشتمین گل اوسیمن در لیگ در این فصل و پنجمین گل او در شش بازی اخیرش برای ناپولی بود.با این گل اوسیمن بهترین گلزن تاریخ نیجریه در سری آ ایتالیا شد.
این گل همچنین سی و دومین گل او در لیگ بود و از سیمی نوانکوو به عنوان بهترین گلزن تاریخ نیجریه در سری آ ایتالیا پیشی گرفت.

آتلانتا و ناپولی در هفته سیزدهم-گلزنی الجیف الماس

لحظاتی بعد، اوسیمن از یک گلزن  تبدیل به یک پاس دهنده گل شد، در یک نبرد تن به تن با مریح دمیرال توانست به راحتی و با استفاده از قدرت بدنی خود این دفاع ترک تبار را جا بگذارد و سپس توپ را در اختیار الجیف الماس قرار دهد تا این بازیکن در دقیقه 35 گل برتری ناپولی را به ثمر برساند.

نیمه دوم در حالی از سر گرفته شد که آتالانتا به دنبال گل تساوی بود، اما ناپولی عملکرد درخشانی داشت تا یک برد مهم دیگر را حفظ کند.

این پیروزی برتری آنها را در صدر جدول به 8 امتیاز افزایش می دهد، اگرچه آث میلان در صورت شکست اسپزیا در شنبه شب می تواند آن را به 6 کاهش دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا