اخبارخارجی

میلان 2-0 بولونیا: بازگشت قهرمان به صدر

میلان با پیروزی 2-0 مقابل بولونیا، به صدر جدول سری آ صعود کرد.

شاگردان استفانو پیولی که با توقف در دیدار قبلی مقابل آتالانتا، صدر جدول را به رقبا واگذار کرده بودند، در دیدار امشب موفق شدند با دو گل بولونیا را از پیش رو بردارند و بار دیگر صدرنشین شوند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21، روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند.
روی حرکت خوب شارل دی‌کتلائر بود که رافائل لیائو درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه لوکاش اسکروپسکی فرستاد.

بازگشت قهرمان به صدر

بعد از این گل بازیکنان بولونیا پیش کشیدند و این فرصتی برای میلانی ها ایجاد کرد که تا روی ضدحملات موقعیت سازی کنند و در دقایق 26 و 28 لیائو و جونیور مسیاس صاحب دو موقعیت خوب شدند اما اسکروپسکی هر دو را دفع کرد.
برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 38، این بولونیا بود که می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه موسی بارو از کنار دروازه مایک مانیان به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم بازیکنان میلان تلاش بیشتری برای رسیدن به گل انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و اولین موقعیت این نیمه در دقیقه 55 نصیب بازیکنان میهمان شد اما مارکو آرناتوویچ نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در مقابل این میلان بود که در دقیقه 58 به گل دوم رسید. این بار لیائو در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او را الیویه ژیرو با یک ضربه قیچی تماشایی تبدیل به گل کرد.

بازگشت قهرمان به صدر

در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که بر بازی مسلط بودند تا اینکه در دقیقه 68، سانسونه پشت محوطه جریمه میزبان صاحب یک موقعیت شد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد، الکسیس ساله‌ماکرز می‌توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او اسکروپسکی به بیرون فرستاد.
در دقایق پایانی این بازیکنان بولونیا بودند که برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما میلانی ها به خوبی از دروازه شان محافظت کردند و بازی با همان دو گل به سود روسونری به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا