اخبارخارجی

کنایه ماتئوس به انگلیس: موسیالا بهترین بازیکن نسل جوان انگلیس است!

بهترین استعداد انگلیسی نسل آینده؛ لوتار ماتئوس به انتخاب تیم ملی آلمان توسط موسیالا اشاره کرد و با آن به انگلیسی ها کنایه زد.لوتار ماتائوس، اسطوره آلمانی، جمال موسیالای 19 ساله را به عنوان “بهترین استعداد انگلیسی نسل آینده” ستود و او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

اهل ورزش | موسیالا از سمت اسطوره آلمانی لوتار ماتئوس با مسی مقایسه شد و ماتئوس می گوید موسیالا بهترین بازیکن نسل خود است. ماتئوس می گوید پسرش  “دیوانه” موسیالا است.

بهترین استعداد انگلیسی نسل آینده

موسیالا، که پس از حضور در تیم زیر 21 سال انگلیس، بازی در تیم ملی آلمان را انتخاب کرد، توسط ماتئوس به عنوان لیونل مسی بعدی مورد تحسین قرار گرفت. اسطوره آلمانی مدعی شد که او “بهترین بازیکن نسل جوان انگلیسی” است زیرا سعی دارد سه شیرها را به خاطر تصمیم این بازیکن جوان در انتخاب آلمان به جای انگلیس ترول کند.

بهترین استعداد انگلیسی نسل آینده

ماتائوس در صحبت با دیلی میل گفت:

شما بهترین بازیکن نسل جوان انگلیسی را به آلمان دادید. موسیالا. من یک پسر هشت ساله دارم. باید همیشه برای او پیراهن های بایرن مونیخ را با شماره 42 بخرم و همچنین پیراهن آلمان با شماره 14. پسرم دیوانه موسیالا است. پس از انگلیس ممنون که او را به ما دادی! نمی دانم چرا بیشتر برای حفظ این بازیکن در پیراهن انگلیس نجنگیدید. خیلی خوشحالیم که او را داریم. وقتی او در زمین است، مثل مسی سه سال پیش است. او همه چیز دارد. سریع است، خوب دریبل می زند، پاس گل می دهد و می تواند گلزنی کند. او توپ را می گیرد و همیشه به سمت جلو می رود – مثل من، مقابل یوگسلاوی. همچنین او دارد یاد می گیرد که در دفاع بهتر کار کند. در حال تبدیل شدن به یک بازیکن کامل است. در آینده یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد بود.

بهترین استعداد انگلیسی نسل آینده

موسیالا امیدوار است بتواند یک بار دیگر در بازی های آتی آلمان در لیگ ملت های یوفا مقابل مجارستان و انگلیس تأثیر بگذارد و همه چیز را تضمین کند که او در ترکیب جام جهانی حضور داشته باشد.وی تاکنون 15 بار برای آلمان بازی کرده است او سپس امیدوار است که فرم فوق العاده خود را در سطح باشگاهی ادامه دهد،او در 9 بازی 6 گل به ثمر رسانده و در عین حال سه پاس گل نیز به ثبت رسانده است .وی امیدوار است با بایرن مونیخ به مقام قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا