اخبارخارجی

تمدید قرارداد فیل نویل با اینتر میامی

به گزارش اهل ورزش فیل نویل، سرمربی انگلیسی، قرارداد خود را برای ماندن در اینترمیامی تمدید کرد.

نویل در فصل 2022 با معرفی 18 بازیکن جدید به اینتر میامی کمک کرد تا به پلی آف برسد. او ابتدا در سال 2021 پس از حضور در تیم ملی زنان انگلیس و همچنین مدتی به عنوان دستیار در تیم والنسیا و تیم مردان زیر 21 سال انگلیس منصوب شد.

بازگشت نویل به باشگاه اجازه می دهد تا زمانی که آنها وارد فصلی شلوغ می شوند، ثبات بیشتری داشته باشند. این باشگاه می‌تواند هر سه بازیکن تعیین‌شده خود را در دسترس داشته باشد و به دنبال جایگزینی گونزالو هیگواین بازنشسته‌شده است.

فیل نویل

نویل گفت:” ماندن در اینترمیامی افتخار بزرگی است. من همیشه درازمدت فکر می کردم، همیشه فکر می کردم که می خواهم برای مدت طولانی در این باشگاه باشم. من فکر می کنم که ما در دوره رشد اولیه این باشگاه هستیم، در مراحل اولیه ساخت و ساز هستیم و احساس می کنم که در دو سال گذشته پیشرفت های بزرگی داشته ایم، اما به هیچ وجه این سفر به پایان نرسیده است. در سال 2022 در لیگ ششم شدیم و به پلی آف راه یافتیم. اما این موفقیت نیست، پیشرفت است. انتظار برنده شدن است.

قرار بود قرارداد نویل در پایان سال منقضی شود، اما  به نظر می رسد که باشگاه او را برا مدت بیشتری می خواهد . در سال 2020، میامی قبل از باخت به نیویورک اف سی به پلی آف رفت. شاید بهترین دستاورد نویل این بود که چگونه گونزالو هیگواین را که در یک مقطع از فصل نیمکت نشین کرد، قبل از کشف مجدد فرم خود و پایان دادن به حرفه خود با یک حرکت گسترده در MLS، دوباره انرژی داد.

فیل نویل سرمربی اینتر میامی

این باشگاه می‌تواند در این فصل سه پست هافبک داشته باشد که به آنها امکان می‌دهد نام‌های بزرگی را به خدمت بگیرند. یکی از نام‌های مرتبط لیونل مسی بوده و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این بازیکن آرژانتینی آماده انتقال به این باشگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 14 =

دکمه بازگشت به بالا