اخبارخارجی

در لالیگا بیشتر دلتنگ مسی هستیم تا رونالدو

لالیگا بیشتر دلتنگ مسی تا رونالدو-خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، که همواره اظهارنظراتش برعلیه پی اس جی بازتاب جهانی پیدا می کند، یک بار دیگر به این باشگاه و لیگ یک فرانسه تاخت و گفت که لیونل مسی با پیوستن به پی اس جی دیگر توجهات عمومی سابق را ندارد و در بارسلونا که بود، بازی هایش بیشتر مورد استقبال قرار می گرفت.

تباس در مصاحبه با نشریه آرژانتینی “اُله” گفت:«نه تنها لالیگا که دنیای فوتبال دلتنگ لیونل مسی است. همه می دانیم لیگ یک فرانسه چه کیفیتی دارد و با وجود اینکه مسی در بهترین تیم این لیگ بازی می کند ولی نمی توان توجهات جهانی به او را با زمانی که بازیکن بارسلونا بود، مقایسه کرد. خوشبختانه به زودی جام جهانی شروع می شود و بازهم می توانیم لیونل مسی واقعی را تماشا کنیم.»

لالیگا بیشتر دلتنگ مسی تا رونالدو

تباس در مورد بازگشت احتمالی مسی به بارسا گفت:«وقتی پی اس جی برابر نانت بازی دارد، حتی به خاطر مسی هم این بازی را تماشا نمی کنم و خیلی از فوتبال‌دوستان نیز مثل من هستند ولی در بارسا اینچنین نبود. نمی دانم مسی به بارسا بر می گردد یا خیر و این به خودش بستگی دارد. امیدوارم برگردد چون هم به نفع خودش و بارسلوناست و هم به نفع فوتبال اسپانیا.جدایی مسی از بارسا اشتباه بود و هر دو طرف ضرر کردند.»

لالیگا دلتنگ مسی و رونالدو است؟«بازگشت مسی را ترجیح می دهم ولی در نهایت هر دو از لالیگا رفتند و ما همچنان در بالاترین سطح هستیم. اینطور نیست؟»

کریس رونالدو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا