اخبارخارجی

ژاوی:او و بازیکنانش دیدار اینتر و ویکتوریا پلژن را تماشا خواهند کرد

به گزارش اهل ورزش ژاوی:او و بازیکنانش دیدار اینتر و ویکتوریا پلژن را تماشا خواهند کرد که احتمالاً سرنوشت آنها در لیگ قهرمانان اروپا را رقم خواهد زد.

وقتی امشب در نیوکمپ سوت آغاز بازی زده می شود، آبی اناری ها متوجه می شوند که آیا از لیگ قهرمانان حذف شده اند یا خیر. پیروزی اینتر – برابر تیم آخر گروه C یعنی ویکتوریا پلزن – باعث می شود بارسلونا برای دومین فصل متوالی از مرحله گروهی خارج شود.

ژاوی:او و بازیکنانش دیدار اینتر و ویکتوریا پلژن را تماشا خواهند کرد

ژاوی در گفتگو با مطبوعات پیش از دیدار بایرن مونیخ گفت: “ما همه بازی [اینتر-ویکتوریا پلژن] را با هم در رختکن تماشا خواهیم کرد. هدف ما انجام یک بازی خوب و داشتن احساسات خوب است. فارغ از اینکه در میلان چه اتفاقی می افتد. ما باید نشان دهیم که می توانیم با این نوع تیم ها رقابت کنیم.”

در حالی که سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که می‌خواهد عملکرد قوی بازیکنانش را ببیند که آیا آنها می‌توانند به مرحله حذفی صعود کنند یا نه، ممکن است در صورت پیروزی اینتر در میلان، ترکیب تیم خود را تغییر دهد. تیم او در آخر هفته با سفر به والنسیا در رقابت های لالیگا با این تیم روبرو خواهد شد، بنابراین ژاوی ممکن است به برخی از بازیکنان کلیدی خود استراحت دهد اگر شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان از آنها گرفته شود.

ژاوی:او و بازیکنانش دیدار اینتر و ویکتوریا پلژن را تماشا خواهند کرد

اگر اینتر در مقابل پلزن در سن سیرو امتیازی را از دست بدهد، باز هم به تیم بارسلونا بستگی دارد که قبل از سفر به جمهوری چک در آخرین هفته بازی مرحله گروهی، از بازی خود مقابل بایرن استفاده کنند و این تیم را ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا