اخبارخارجی

یوونتوس 2-0 اسپتزیا؛ آرامش موقت برای آلگری

یوونتوس در دیداری خانگی برابر اسپتزیا به برتری 0-2 دست یافت.

بیانکونری که هفته گذشته برابر رم متوقف شده بود، امشب با تکیه بر دو گل مهاجمان خود دوشان ولاهوویچ و آرکادیوش میلیک برابر اسپتزیا به پیروزی رسید و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید.

یوونتوس بازی را هجومی شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه 9 به گل اول خود دست یافت. این تیم در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی با ضربه ای دقیق و تماشایی توانست دروازه اسپتزیا را باز کند.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال خوان کوادرادو بود که بیانکونری فرصت داشت برتری خود را دو برابر کند، اما ضربه سر دوشان ولاهوویچ دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.

در دقیقه 41 این اسپتزیا بود که پیش کشیده و فرصت داشت روی ارسال بورابیا گل تساوی را به ثمر برساند، اما گلیسون برمر با حرکتی تماشایی اجازه ضربه زدن را به انزولا نداد و توپ را دور کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه اول کم افت و خیز با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.

یوونتوس نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط مویس کین به گل دوم نیز دست یابد، اما ضربه این مهاجم ایتالیایی از فاصله ای قابل توجه از بالای دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 66 و روی یک موقعیت ایستگاهی بود که بیانکونری فاصله ای تا زدن گل دوم خود نداشت. اما ضربه سر دوشان ولاهوویچ از فاصله ای نزدیک را دراگوفسکی از روی خط دروازه برگرداند و بهترین فرصت گلزنی یوونتوس در نیمه دوم از دست رفت.

دقایقی بعد و روی پاس آنخل دی ماریای تازه وارد بود که یوونتوس می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه دانیلو از درون محوطه دقیق نبود و راهی به دروازه اسپتزیا پیدا نکرد.

اما در دقیقه 92 یوونتوس به گل دوم دست یافت. ارسال زمینی  میرتی در مقابل دروازه به آرکادیوش میلیک رسید و او با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد تا یوونتوس 0-2 اسپتزیا را مغلوب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا