اخبارخارجی

والیبال قهرمانی جهان | عبادی پور و شریفی امتیازآورترین بازیکنان بازی ایران – مصر

میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آوردند.

چهارمین روز مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان امروز (دوشنبه هفتم شهریور) با 6 دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و ساعت 20 تیم ایران به مصاف مصر رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی کشورمان هر دو با کسب 18 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکنان شناخته شدند. عیسی محمد مصطفی با کسب 16 پوئن امتیازآورترین بازیکن تیم مصر بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 96 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 51 پوئن در حمله، 10 امتیاز در دفاع، 8 پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان مصر بود.

مصری‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 82 امتیاز کسب کردند که شامل 44 امتیاز حمله، 9 دفاع، 3 پوئن سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 روز چهارشنبه نهم شهریور ماه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هلند می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا