اخبارخارجی

امیدواری دیبروین به ماندن برناردو در اتحاد

کوین دی بروین : علیرغم علاقه شدید بارسلونا به برناردو در این پنجره نقل و انتقالات، در حال برنامه ریزی برای زندگی در منچسترسیتی با برناردو سیلوا در این فصل است.تا احتمالا  برناردو در سیتی ماندنی شود.

برناردو سیلوا  که قصد داشت تابستان گذشته تیم  را ترک کند و امسال هم برای ترک ورزشگاه اتحاد اعلام آمادگی کرده است تا در این ماه شهر منچستر را ترک کند .

زیرا غول‌ کاتالونیایی تمام سعی و تلاش خود را با وجود مشکلات مالی برای به خدمت گرفتن وی انجام داده است تا تیم دیگری از فوق ستاره‌ها بسازد.

برناردو سیلوا در سیتی ماندنی شد

پپ گواردیولا گفته است که امیدوار است برناردو بماند اما گفته که مانع هیچ بازیکنی نخواهد شد که بخواهد جدا شود و می تواند پیشنهاد قابل قبولی از باشگاه دیگری ارائه دهد.

سرمربی سیتی، ملی پوش پرتغالی را در دقایق پایانی برد 4-0 مقابل بورنموث وارد زمین کرد تا این بازیکن با استقبال هیجان انگیزی روبرو شود که برای چند دقیقه از سوی هوادارانی که او را تحسین می کردند، به طول انجامید. پس از بازی، او به جایگاه رفت تا پیراهن خود را به یک هوادار جوان بدهد – این دومین بار در طول بازی‌ها است که این کار را انجام می دهد

اما تا به حال سیتی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی  برای این بازیکن دریافت نکرده است و  مدیران تیم همچنان انتظار دارند که او بخشی از گروه باشد. همچنین باشگاه به زمان نیاز دارد تا جانشینی مناسب و با کیفیت برای برناردو بیابد و نیز مبلغ قابل توجهی را دریافت کند که نشان دهنده کیفیت این بازیکن 28 ساله است.

دی بروین گفت: “من فکر می کنم او [ما] بسیار دوستش داریم و می داند.” “آنطور که من آن را می بینم، فکر می کنم که او اینجا خواهد بود، بنابراین چیزی نیست که من نگران آن باشم. هر اتفاقی که بیفتد او برای ما عالی است و من انتظار دارم که امسال اینجا با ما باشد.”

حال با این گونه صحبت های دیبروین در مورد ماندن برناردو انتظار میرود که این ستاره پرتغالی حداقل تا پایان این فصل را در تیم سیتی سپری کند و جامهای مختلف دیگری رابه ویترین افتخارات خود بیفزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

دکمه بازگشت به بالا