اخبارخارجی

انتقال رونالدو به دورتموند،ایده ای جذاب

هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بروسیا دورتموند شایعات مربوط به انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد به تیم خود در تابستان امسال را رد کرد، اگرچه او اذعان داشت که چنین انتقالی “جذاب کننده” خواهد بود. در حالی که واتسکه تحسین خود را از اسطوره پرتغالی ابراز کرده است، به صراحت اعلام کرده است که هیچ مذاکره ای برای انتقال احتمالی با منچستر انجام نداده است.

این اظهارنظرها به نظر می رسد شایعات را در انگلیس همچنان  ادامه دهد و گمانه زنی ها درباره برنده پنج بار توپ طلا را تا قبل از بسته شدن آخرین پنجره نقل و انتقالاتی ادامه دهد.هنوز در مورد آینده بازیکن پرتغالی در اولدترافورد در این فصل تردیدهایی وجود دارد.

انتقال رونالدو به دورتموند،ایده ای جذاب

مدیرعامل دورتموند در یک کنفرانس مطبوعاتی به صراحت اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با منچستریونایتد یا این بازیکن برای انتقال احتمالی آغاز نشده است.واتسکه گفت: “من عاشق این بازیکن هستم، مطمئناً دیدن بازی کریستیانو رونالدو در سیگنال ایدونا پارک ایده جذابی است. اما اصلاً هیچ تماسی بین ما وجود ندارد. بنابراین باید صحبت در مورد آن را متوقف کنید.”

در ابتدا، شیاطین سرخ اصرار داشتند که رونالدو تا پایان قرارداد فعلی خود که در پایان فصل بعدی میباشد در این تیم می ماند.

با این حال، به نظر می رسد که اریک تن هاگ از شروع وحشتناک باشگاه در فصل جاری چنان نگران شده است که حاضر است جدایی بازیکن ملی پوش پرتغالی را هرچه سریع تر به انجام رساند.

یونایتد چندین جانشین برای رونالدو از جمله کودی گاکپو، ماتئوس کونا و حکیم زیاش را در نظر گرفته است.اگرچه یافتن بازیکنی برای این فوق ستاره بسیار دشوار است.

چلسی در حال حاضر فرصت جذب رونالدو را رد کرده است، در حالی که هواداران اتلتیکو مادرید به شدت به خرید احتمالی بازیکن محبوب سابق رئال مادرید اعتراض کرده اند. و حالا دورتموند تایید کرده است که هیچ مذاکره ای از سوی آنها انجام نشده است.یکی از دلایل عدم علاقه دورتموند به این بازیکن حقوق 500000 پوندی در هفته وی می باشد که از عهده کمتر باشگاهی بر می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا