اخبارخارجی

اعتماد ژاوی به پروژه بلند مدت بارسلونا

اعتماد ژاوی به پروژه بلند مدت بارسلونا،به گزارش اهل ورزش سرمربی جوان کاتالان ها اعلام کرد که به پروژه بلندمدت بارسلونا اعتماد کامل دارد و در مورد پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده صحبت می کند.

ژاوی پس از بازگشت به نیوکمپ تقریباً یک سال پیش به عنوان سرمربی بارسلونا، بدون شک اوضاع تیم را بهبود بخشیده است. با این حال، او هنوز به هیچ جام مهمی دست پیدا نکرده است و نتوانست بلوگرانا را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند و این باعث ایجاد ترس در مورد وضعیت مالی بد باشگاه شده است.

اعتماد ژاوی به پروژه بلند مدت بارسلونا

ژاوی در آستانه سفر روز شنبه به والنسیا گفت: “ما کار را متوقف نخواهیم کرد و من به این پروژه اعتماد کامل دارم. این چیزی نیست که ما انتظار داشتیم. ما انتظارات بسیار زیادی داریم و لیگ قهرمانان را از دست داده ایم. ما در این پروژه نیستیم. وضعیت خوبی است، ما باید انتقادات را تحمل کنیم و به کار خود ادامه دهیم. صبر و آرامش. من اعتماد رئیس باشگاه، هیئت مدیره، ماتئو و جوردی را دارم. چاره ای جز ادامه کار ندارم.

او سپس در مورد نقل و انتقالات صحبت کرد زیرا شایعات در مورد تجارت احتمالی بارسلونا در ژانویه آغاز شده است: “هنوز خیلی زود است. درست است که مدیریت فوتبال در حال کار است، اما هنوز راه زیادی در پیش است.”

اعتماد ژاوی به پروژه بلند مدت بارسلونا

در حالی که ژاوی اعتبار زیادی در نزد هواداران کاتالونیا دارد، فشار بر روی شانه های او ادامه خواهد یافت، در حالی که بارسلونا برای کسب جام های بزرگ رقابت نمی کند، به خصوص با توجه به سرمایه گذاری در این تیم در تابستان.

سه بازی لالیگا برای بارسلونا تا تعطیلات جام جهانی باقی مانده است. برای اطمینان از ورود آنها به سال جدید با شانس ربودن جام از رئال مادرید، هر چیزی کمتر از 9 امتیاز مقابل والنسیا، آلمریا و اوساسونا به عنوان یک ناامیدی از سوی هواداران تلقی خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا