اخبارخارجی

بارسا 4-0 وایادولید؛ امیدوار کننده

بارسلونا در هفته سوم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان وایادولید بود و در نهایت موفق شد با چهار گل حریف خود را شکست دهد تا امیدوار کننده ظاهر شود.

ژاوی در این بازی ژول کونده، خرید تابستانی بارسا، را برای اولین بار در یک بازی رسمی در اختیار داشت و او از ابتدا در پست دفاع راست به میدان رفت. بارسا از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز کسب کرده بود و کسب سه امتیاز این مسابقه برای ژاوی و شاگردانش اهمیت بالایی داشت.

رابرت لواندوفسکی که از ابتدای بازی عطش زیادی برای گلزنی داشت و در دقیقه 12 با ضربه سر به گلزنی نزدیک شده بود در دقیقه 24 موفق شد قفل دروازه‌ها را باز کند. رافینیا که از شروع بازی با چند سانتر خطرناک روی دروازه حریف خطرساز شده بود سانتر تماشایی دیگری روی تیر دوم برای لواندوفسکی ارسال کرد. مهاجم لهستانی از فاصله نزدیک دروازه وایادولید را باز کرد تا بارسا پیش بیفتد.

امیدوار کننده

بعد از این گل برتری بارسا ادامه داشت و تلاش بلوگرانا برای گلزنی حتی بیشتر شد. ستاره‌های بارسلونا کاملا در زمین حریف خیمه زده بودند و توپ در بیشتر اوقات در نیمه وایادولید در جریان بود. در دقیقه 42 دمبله در سمت راست با حرکات تکنیکی چند مدافع را از مقابل برداشت و پاس دقیقی به درون محوطه جریمه فرستاد. پدری در موقعیت مناسب حاضر بود تا گل دوم بارسا را به ثمر برساند.

در دقیقه 61 درحالیکه بارسا با نتیجه 2-0 از حریف جلو بود ژاوی دست به سه تعویض همزمان زد. رونالد آرائوخو که در پست دفاع وسط بازی می‌کرد جای خود را به سرخیو بوسکتس داد، گاوی بیرون رفت تا فرانکی دی‌یونگ به میدان بیاید و رافینیا که تا این لحظه یکی از بهترین بازیکنان بارسا در زمین بود جای خود را به آنسو فاتی داد.

لواندوفسکی-امیدوار کننده

سه دقیقه بعد از تعویض‌های ژاوی، تک‌مهاجم بارسا دومین گل خود را به ثمر رساند. عثمان دمبله که پاس گل دوم را به پدری داده بود پاس گل سوم بارسا را هم به نام خود ثبت کرد. وینگر فرانسوی بارسا از سمت راست به سمت دروازه وایادولید حرکت کرد و توپ را به لواندوفسکی سپرد. ستاره لهستانی با پشت پا توپ را از لای پای یکی از مدافعین حریف عبور داد تا دروازه‌بان وایادولید هم تسلیم شود و سومین گل بارسلونا به ثمر برسد.

در ادامه وایادولید عملکرد بهتری داشت و حتی در یک صحنه دروازه میزبان تا آستانه باز شدن هم پیش رفت که واکنش های پیاپی ترشتگن و بازگرداندن توپ از روی خط دروازه توسط کونده، اختلاف ۳ گل را حفظ کرد. در دقایق پایانی بازی نیز سرخی روبرتو که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، گل چهارم را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا