اخبارخارجی

گونزالو هیگواین در پایان فصل جاری MLS از فوتبال خداحافظی می کند

خداحافظی هیگواین از میادین؛ گونزالو هیگواین اعلام کرد که قصد دارد پس از فصل 2022 MLS بازنشسته شود.

اهل ورزش| به گزارش وب سایت MLS، گونزالو هیگواین امروز در کنفرانسی خبری اعلام کرد در پایان فصل 2022 لیگ MLS به دوران حرفه ای خود پایان می دهد. گونزالو هیگواین سابقه بازی در تیم های ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، یوونتوس، میلان، چلسی و اینتر میامی را دارد.

خداحافظی هیگواین از میادین

هیگواین در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: «سه یا چهار ماه پیش به باشگاه گفتم، روزی به روز دیگر نبود. “من سال ها روی آن کار کرده بودم. وقتی به اینجا آمدم، برای لذت بردن از فوتبال، زندگی ام، نزدیک بودن به فده، برادرم، آمدم. این مرحله دیگری از زندگی من بود، اما می توانم به شما بگویم که این یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای من بود و این باشگاه، هم تیمی‌هایم و کادر مربیگری آن را به من دادند و به من تمایل به بازی کردن فوتبال را برگرداند.»

وی ادامه داد: اکنون می توانم همانطور که همیشه آرزو داشتم بازنشسته شوم، گل بزنم و از بازی لذت ببرم.

هیگواین برای اینترمیامی در این فصل بسیار عالی کار کرده است و در 14 بازی اخیر خود 12 گل به ثمر رسانده تا میامی را به سمت پلی آف جام MLS سوق دهد.

خداحافظی هیگواین از میادین

این مهاجم 34 ساله 75 بازی و 31 گل ملی با پیراهن تیم ملی آرژانتین در کارنامه خود دارد. او تا به امروز بیش از 700 بازی باشگاهی انجام داده و 333 گل به ثمر رسانده است. او 14 قهرمانی در رقابت های مختلف با تیم های متفاوت کسب کرده و حال پس از بیش از 17 سال حضور در سطح اول لیگ های مختلف، از فوتبال خداحافظی می کند.

این باشگاه تنها دو بازی دیگر در فصل عادی دارد، زیرا آنها در حال حاضر در رتبه هفتم و آخرین پلی آف کنفرانس شرق هستند. دیدار بعدی روز چهارشنبه برابر اورلاندو سیتی قبل از فینال فصل مقابل مونترال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا