اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 6

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی 2022 قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.پس از عملکرد برتر آرژانتین و دانمارک در نیمه اول مرحله گروهی جام جهانی لباس، نیمه دوم به همان اندازه شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. در اینجا نگاهی نزدیک به لباس‌های 16 کشور بعدی که در قطر شرکت می‌کنند را مشاهده می‌کنیم.در این سری به معرفی لباس تیمهای گروه 6 در جام جهانی2022 قطر می اندازیم.

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه5

لباس  تیم های جام جهانی 2022-گروه 6 مسابقات

تیم ملی بلژیک

لباس بلژیک در جام جهانی 2022 قطر

لباس اول:امتیاز 6/10

پس از استفاده از گرافیک شعله روی پیراهن خارج از خانه آرژانتین، آدیداس به الگوی بلژیک بازگشته است. این بار روی دو آستین مشکی این طرح گرافیکی ظاهر می شود، هرچند که چندان به طرح کلی پیراهن اضافه نمی کند. دور از شعله های آتش، تقریباً فقط قرمز ساده با تزئینات مشکی است.

لباس دوم:امتیاز 6/10

کیت خارج از خانه بلژیک از فرمول مشابهی پیروی می کند، یک پایه ساده گرفته و مقدار کمی رنگ اضافه می کند. در این مثال، این یک الگوی چند رنگ است که به عنوان تزئین و همچنین برای آرم آدیداس و نشان بلژیک استفاده می شود. این طرح مبتنی بر همکاری بلژیک با Tomorrowland است و از همان موضوع عشق پیروی می کند.

امتیازکلی: 12/20

تیم ملی کانادا

لباس تیم های جام جهانی 2022-تیم کانادا

لباس اول: امتیاز5/10

هر دو لباس کانادا در آستانه جام جهانی وارد بازار شده‌اند و بیشتر عصبانیت‌ها بر تصمیم عدم عرضه پیراهن جدید برای مسابقات متمرکز شده است. در عوض، آنها همان پیراهن خانگی قرمز ساده ای را که در مسابقات اخیر پوشیده بودند، پوشیده اند.

لباس دوم: امتیاز 5/10

کانادا علاوه بر اینکه به خاطر پوشیدن و طراحی این لباس مورد انتقاد قرار گرفته است، شکایت هایی را نیز در مورد طرح های دست کم گرفته شده دریافت کرده است. پیراهن خارج از خانه نیز مانند کیت خانگی ساده است، اگرچه این بار سفید است و با جزئیات قرمز تکمیل شده است. این یک طرح بحث‌برانگیز از نایک بود، اما کیت‌های خانه و خارج از خانه حداقل یک امتیاز را به خاطر این واقعیت که رنگ‌های کلاسیک هستند به دست می‌آورند. به غیر از این، چیز زیادی برای ادامه وجود ندارد.

امتیاز کلی: 10/20

تیم ملی مراکش

لباس تیم مراکش

لباس اول:امتیاز 5/10

کیت خانگی مراکش یکی دیگر از لباس‌های غیر الهام‌بخش است. رنگ های قرمز و سبز پرچم کشور با پایه قرمز و نوار سبز دور سینه استفاده می شود. مسلماً بد نیست، اما به هیچ وجه به لباس مراکش برای مسابقات 1994 نزدیک نیست، که به درستی به عنوان یک کلاسیک تمام دوران دیده می شود.

لباس دوم:امتیاز 6/10

پیراهن خارج از خانه از الگوی بدخیم PUMA پیروی می کند و نشان ملی کشور در وسط آن ظاهر می شود. با وجود مشکلاتی که در قالب طراحی وجود دارد، این احتمالاً بهترین نمونه از آن است و استفاده از یک انگشتر آراسته تر و تریم سبز و قرمز به بهبود طراحی کمک می کند.

امتیاز کلی: 11/20

تیم ملی کرواسی

لباس تیم کرواسی

لباس اول:امتیاز 7/10

کرواسی با پیراهن های خانگی خود یک تک آس در آستین دارد: مربع های قرمز و سفید. این بهترین نمونه از آن نیست ،لباس 1998این تیم زیباتر از این بود،اما همچنان یک طراحی قوی است، با رویکرد تکه تکه به تخته شطرنجی که به آن حسی آینده نگر می دهد.

لباس دوم:امتیاز 9/10

کیت خارج از خانه به پیراهن خانگی سال 1998 اشاره می کند که مربع ها فقط نیمی از لباس را می پوشاند. آنها با رنگ‌های آبی سنتی کرواسی، با پایه سرمه ای تیره و رنگ آبی روشن‌تر برای تخته‌های شطرنجی وارد می‌شوند. این یکی دیگر از آثار کلاسیک نایب قهرمان سال 2018 است و باید آنها را با خیال راحت در مرحله یک شانزدهم ببیند.

امتیاز کلی: 16/20

گروه 6 فقط برای طرفداران واقعی  فوتبال جذاب است و کیفیت کیت ها به طور کلی پایین است. کرواسی با دو تفسیر خود از تخته شطرنجی به صعود از گروه حمله می کند، در حالی که بلژیک با ورود مفتضحانه کانادا و مراکش در جایگاه دوم قرار می گیرد و به دور بعد صعود می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا