اخبارخارجی

پاتر:مندی دیگر دروازه بان ثابت نیست

مندی دیگر دروازه بان ثابت نیست؛اهل ورزش|گراهام پاتر فاش کرد که ادوارد مندی یا کپا آریزابالاگا را به عنوان دروازه بان اول خود در چلسی معرفی نخواهد کرد.

یکی از معضلات بزرگی که پاتر در شغل جدیدش با آن روبروست، مربوط به پست دروازه بانی برای محافظت از چارچوپ تیم چلسی می باشد. مصدومیت مندی حداقل باعث شده تا کار سرمربی برای انتخاب اول دروازه کمی آسان شود، اما زمانی فرا خواهد رسید که سرمربی تیم باید انتخاب سختی را بین این دو بازیکن انجام دهد.

مندی دیگر دروازه بان ثابت نیست

پاتر در مورد گزینه های دروازه بانی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از میلان خود گفت: “اگر به آنچه در شش هفته آینده خواهیم داشت نگاه کنید، برنامه ای باورنکردنی است. بنابراین من عجله ای برای برچسب زدن یک یا دو نفر به کسی ندارم.

“اول، من می‌خواهم به کپا کمک کنم از فوتبالش لذت ببرد و در سطح بسیار خوبی بازی کند، کاری که فکر می‌کنم او در برابر کریستال پالاس انجام داد. سپس می‌خواهم به ادی کمک کنم تا آماده شود و برای بازی آماده شود، کاری که او تاکنون واقعاً خوب انجام داده است. سپس ما دو دروازه بان داریم و در یک دنیای ایده آل، شما اجازه دهید فوتبال تصمیم بگیرد. ما دو دروازه بان داریم که واقعاً به آنها اعتقاد داریم و این شرایط خوبی برای ما است.”

مندی دیگر دروازه بان ثابت نیست

با کنار گذاشتن کپا به عنوان شماره یک در استمفوردبریج، موقعیت مندی به عنوان دروازه بان اول در هفته ها و ماه های اخیر مورد سوال طرفداران قرار گرفته است. در حالی که او در هر دو بازی که درون چارچوب بود نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد، بازیکن اسپانیایی نقش خود را در پیروزی مقابل ردبول سالزبورگ و کریستال پالاس ایفا کرد.

پاتر ادعا کرد که مندی در چند روز گذشته سخت درگیر تمرین بوده است.ولی به نظر میرسد بازی برابر میلان را از دست خواهد داد، اما او احتمالا با کپا برای جایگاه اصلی مقابل ولوز در روز شنبه به رقابت بازخواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا