اخبارخارجی

پاوارد؛حاضرم برای دشان بمیرم!

پاوارد؛حاضرم برای دشان بمیرم،این بازیکن فرانسوی در گفتگویی که با اهالی رسانه داشت چنین حرفی را زد.با اهل ورزش همراه باشید تا متن مصاحبه وی را با هم مرور کنیم.

بنجامین پاوارد، مدافع کناری تیم ملی فرانسه در حالی که از سرمربی تیم ملی قدردانی می‌کند، می‌گوید برای دیدیه دشان «می‌میرد».

پاوارد 26 ساله اولین بازی خود را زیر نظر دشان در سال 2017 انجام داد، زمانی که وی هنوز در اشتوتگارت مشغول بازی بود، به طور ثابت برای خروسها بازی کرده است و زیر نظر دشان بوده است. این مدافع راست از زمان پیوستن به بایرن مونیخ حتی بیشتر از این پیشرفت کرده است و 45 بازی برای تیم دشان انجام داده است.

پاوارد؛حاضرم برای دشان بمیرم

پاوارد به تله فوت گفت: ما خیلی به هم نزدیک هستیم. اگر حرفی برای گفتن باشد وی به من خواهد گفت.او شخص مهمی است، زمانی که من در اشتوتگارت بازی می‌کردم و کسی بازی مرا تماشا نمی‌کرد، برای تماشای مسابقات آمده بود. من خیلی به او مدیونم. من حاضرم برای دشان بمیرم!

پاوارد امیدوار است برای جام جهانی قطر در پست دفاع راست برای تیم ملی فرانسه به میدان برود. با این حال، او باید با ژول کونده که در بارسلونا بازی می کند رقابت کند، در حالی که دشان گهگاه ترجیح می دهد از سه مدافع میانی استفاده کند و در بازی های اخیر پاوارد را روی نیمکت گذاشته است.

پاوارد؛ برای دشان میمرم

پاوارد برای بازی های آتی لیگ ملت ها مقابل اتریش و دانمارک در ترکیب ثابت فرانسه حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا