اخبارخارجی

چلسی قرارداد بروخا را تمدید کرد

چلسی قرارداد آرماندو بروجا را تمدید کرد زیرا تاد بولی به آینده این بازیکن در استمفورد بریج نگاهی امیدوار کننده دارد.

بروجا قرارداد خود را با چلسی تا سال 2028 تمدید کرد. او در ماه سپتامبر 21 ساله می شود، بنابراین آبی ها با تمدید قرارداد با او در اوایل دوران حرفه ای خود به آینده نگاه می کنند.گمانه زنی های زیادی در مورد بروجا در تابستان امسال پس از زدن شش گل در لیگ برتر در فصل گذشته که برای ساوتهمپتون به صورت قرضی بازی میکرد مطرح شد. وستهم، نیوکاسل و اورتون همگی علاقه مند به جذب او در طول پنجره نقل و انتقالاتی بودند، اما انتقال هرگز انجام نگرفت.

تمدید قرارداد بروجا

این بازیکن آلبانیایی تا به اینجای فصل در سه بازی برای آبی ها به میدان رفته است که همگی از روی نیمکت بوده است. چلسی هنوز بدون شماره نه سنتی است و بروجا امیدوار است بتواند به توماس توخل نشان دهد که آماده است تا لیاقت این شماره را دارد.

بروجا پس از اتمام قراردادش گفت: من واقعاً فقط به آن فکر می کنم، کلمات را گم کرده ام. این باشگاهی است که تمام عمرم آرزوی بازی کردن در آن را داشتم، باشگاهی که از آن حمایت می کنم و باشگاهی که دوستش دارم. از زمانی که کوچک بودم اینجا بوده ام، بنابراین این یک احساس واقعی برای من و خانواده ام است.

بولی مالک جدید تیم از تمدید قرارداد بروجا بسیار خوشحال شد و گفت: از اینکه آرماندو به چلسی متعهد شده است خوشحالیم. او یک مهاجم جوان و پر شور است و بخش بزرگی از برنامه‌های در حال پیشرفت ما است.

تمدید قرارداد بروجا

بروجا تلاش خواهد کرد تا خود را به عنوان مهاجم اول در چلسی انتخاب کند،  او تاکنون به عنوان یار تعویضی در سه بازی به میدان رفته است.

برخی از هواداران چلسی می خواهند فردا فرصتی برای اثبات خود و ایجاد اعتماد به نفس پس از امضای قرارداد جدید به بروجا داده شود.

چلسی در 3 سپتامبر به مصاف وستهام می رود و بروجا امیدوار است که به او این فرصت داده شود تا نشان دهد از چه چیزی ساخته شده است و ثابت کند که چرا این قرارداد را به او داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا