اخبارخارجی

بایرن 5-0 فرایبورگ؛بردی پرگل و مقتدرانه

بایرن مونیخ با بردی پرگل و مقتدرانه مقابل فرایبورگ موفق شد به رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کند.

به گزارش “اهل ورزش“،بایرن مونیخ که در دیدار قبلی خود در بوندس‌لیگا، در دیدار حساس دِر کلاسیکر، با دورتموند به تساوی رسیده بود؛ مصمم بود این هفته فرایبورگ را در آلیانز آرنا شکست دهد تا بتواند به رتبه دوم جدول رسیده و به انتقادهای هفته‌های گذشته پاسخ بدهد.

شاگردان ناگلزمان بازی را با اشتیاق به گلزنی آغاز کردند و در همان دقایق اولیه دو فرصت گلزنی به‌دست آوردند که توسط گورتزکا و آلفونسو دیویس از دست رفت. اما حملات بایرن در دقیقه 13 به ثمر رسید و سرژ گنابری موفق به گلزنی شد. پاس خطرناک آلفونسو دیویس در محوطه جریمه توسط دروازه‌بان فرایبورگ دفع شد اما توپ بازگشتی با هوشیاری گنابری وارد دروازه شد.

بردی پرگل و مقتدرانه

در دقیقه 33 چوپو موتینگ دومین گل بایرن را به ثمر رساند. پاس بیرون پای سادیو مانه به چوپو موتینگ رسید تا شوت کم‌ارتفاع او به تور دروازه فرایبورگ بچسبد و اختلاف به دو گل افزایش یابد.

در دقیقه 39 گنابری در موقعیتی عالی با دروازه‌بان فرایبورگ تک به تک شد اما او قدر پاس عالی سانه را ندانست تا نیمه اول با برتری 2-0 به سود بایرن به پایان برسد.

بردی پرگل و مقتدرانه

با شروع نیمه دوم برتری بایرن ادامه داشت. در دقیقه 52 چوپو موتینگ بعد از یک و دو با گنابری شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که با برخورد به تیر دروازه فرایبورگ به گل سوم باواریایی‌ها تبدیل نشد.

اما لحظاتی بعد بایرن موفق شد گلی زیبا به ثمر برساند. این بار پاس خوب چوپو موتینگ به لروی سانه رسید تا او با ضربه‌ای تماشایی دروازه گینتر را باز کرده و اختلاف را به سه گل برساند.

بردی پرگل و مقتدرانه

سه دقیقه بعد در دقیقه 52 گنابری با ارسال یک سانتر تماشایی مانه را با سنگربان فرایبورگ تک به تک کرد و مهاجم سنگالی این بار با دقت دروازه گینتر را باز کرد.

حملات بایرن ادامه داشت و در دقیقه 80 باواریایی‌ها به گل پنجم رسیدند. پاس گنابری به مانه با دخالت بازیکنان فرایبورگ از او دور شد ولی توپ برگشتی به سابیتزر رسید تا او برای بار پنجم دروازه فرایبورگ را باز کند. بازی در نهایت با حساب 5-0 به سود بایرن به پایان رسید تا شاگردان ناگلزمان 19 امتیازی شده و در رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا قرار بگیرند.

بردی پرگل و مقتدرانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا