اخبارخارجی

جایگزین برناردو چه کسی می باشد

آینده برناردو سیلوا در منچسترسیتی به طور فزاینده‌ای مبهم به نظر می‌رسد، همچنین چالش بزرگ سیتی جایگزینی مناسب برای وی است.اما هواداران تمام تلاش خود را انجام دادند تا مطمئن شوند که او دقیقاً می‌داند که در اتحاد چقدر دوستش دارند. هنگامی که برناردو در جریان پیروزی 4-0 روز شنبه مقابل بورنموث به میدان رفت، با استقبال هیجان انگیزی مواجه شد،که برای چند دقیقه ادامه داشت و هر وقت به جایگاه تماشاگران نزدیک می شد تا خود را گرم کند یا نوشیدنی بخورد دوباره افزایش می یافت.

در تمام مدت، این بازیکن پرتغالی در زمین ماند، پیراهن خود را به هواداری جوان داد و هر طرف ورزشگاه که میرفت هواداران وی را تشویق میکردند. چنین صحنه های احساسی انگار مانند آخرین خداحافظی بودولی فقط در صورتی که او دوباره به زمین نرود.

برناردو می خواست تابستان گذشته تیم را ترک کند و به نظر می رسد که این احساس امسال نیز با وجود لذت بردن از بازی در اتحاد و  فصل قابل توجهی که باقی مانده است وجود دارد، زیرا او می خواهد به زادگاهش پرتغال نزدیک تر باشد. بارسلونا به شدت علاقه مند به جذب این هافبک است، زیرا آنها به دنبال پول نقد و بازسازی تیم خود با وجود مشکلات مالی بسیار هستند.

چالش سیتی برای جایگزینی برناردو سیلوا

با وجود صحنه های روز شنبه، کاتالونیایی ها هنوز پیشنهادی ارائه نکرده اند و هم تیمی های برناردو انتظار دارند که او در این فصل در اتحاد باقی بماند. اما، اگر او جدا شود، سیتی مطمئناً باید جایگزینی پیدا کند یا اینکه در ادامه فصل با تنها 19 بازیکن بزرگسال به میدان برود.

پیدا کردن بازیکنی که بتواند جای برناردو را در چند روز آخر پنجره نقل و انتقالات پر کند، کار ساده ای نیست، به خصوص زمانی که بازیکنی با مشخصات مشابه به نظر می رسد به ناتینگهام فارست می رود. پسران جدید لیگ برتر با شور و شوق بهخرید بازیکن ادامه میدهند. آنها در تابستان امسال با 15 بازیکن  قرارداد بسته اند اما کارشان تمام نشده است.

فارست اکنون در تلاش است تا حسام عوار را به تیم خود اضافه کند.گزارش‌های آخر هفته که از اسکای ایتالیا منتشر شد، حاکی از آن است که فارست پس از شکست انتقال این بازیکن فرانسوی به رئال بتیس، به وی نزدیک شده است.

زمزمه انتقال آئوار مدت‌هاست که به لیگ برتربه گوش میرسد، از جمله به  تیم‌هایی مانند سیتی و آرسنال، نه تیمی که قصد مبارزه برای بقا را دارد. این بازیکن 24 ساله سالهاست که یکی از بهترین بازیکنان لیگ 1فرانسه بوده و بیش از 200 بازی برای لیون انجام داده است – با 40 گل و 35 پاس گل – و چندین نمایش عالی در لیگ قهرمانان اروپا نیز داشته است.این بازیکن تا به حال در سه بازی که مقابل سیتی انجام داده است بینظیر بوده و اوج هنرنمایی وی در مرحله 1/4 نهایی 2020 بود که با دو پاس گل زمینه حذف سیتی را فراهم نمود.

گواردیولا یکی از طرفداران پرو پا قرص این بازیکن به شمار میرود و بارها از وی تمجید نموده است.وی در سال 2018 بعد از بازی در مورد وی گفت:او همیشه با توپ در پایش بسیار آرام است، با کیفیت فنی عالی. لیون واقعا تیم بسیار خوبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =

دکمه بازگشت به بالا