اخبارخارجی

سلام دوباره لیگ اروپا به بارسلونا

سلام دوباره لیگ اروپا به بارسلونا-کابوس برای ژاوی هرناندز در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد. جایی که بارسا دومین سال پیاپی نیز با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش، به لیگ اروپا سقوط کرده و به‌جای جنگ در سطح اول اروپا، باید در سطح دوم‌ این قاره به دنبال قهرمانی باشد.

خوان لاپورتا با صرف هزینه زیاد و فعال کردن پشت سر هم اهرم‌های اقتصادی، برای خود نقشه زیبای موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان را کشید. غافل از اینکه باید موضوعی مثل شانس را هم در نظر می‌گرفت که به او و بارسا رو نکرد. بلوگرانا با قرار گرفتن در گروه مرگ مسابقات، کنار تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و اینتر میلان، کار سختی برای صعود به دور دوم داشت.

سلام دوباره لیگ اروپا به بارسلونا

شانس بد ژاوی و بارسا زمانی بیشتر شد که به اوج گیری اینتر و فرم ایده‌آل آن‌ها برخورد کردند که همین امر چهار امتیاز را برای شاگردان اینزاگی به همراه داشت و نماینده ایتالیا را در بازی رو در رو بالاتر از بارسلونا قرار داد.

با توجه به پیروزی پرگل امشب اینتر برابر ویکتوریا پلژن،و شکست 3-0 بارسلونا در برابر بایرن در نوکمپ به طور رسمی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و باید شانسش را در لیگ اروپا آزمایش کند.

ژاوی به همراه بارسلونا سال قبل نیز قافیه را به بایرن مونیخ و بنفیکا واگذار کرد و به لیگ اروپا رفت. اما با قبول شکست مقابل آینتراخت فرانکفورت نتوانست به فینال مسابقات برسد. موضوعی که ژاوی را به مربی شکست خورده در مسابقات اروپایی تبدیل کرده است.

با این حال آن‌ها باید منتظر شناخت حریفان خود در لیگ اروپا باشند. جایی که حضور تیم‌هایی مثل رم، منچستر یونایتد، آرسنال، یوونتوس و آژاکس و بارسلونا مسابقات را جذاب کرده و موفقیت را سخت می‌کند.

ناکامی لواندوفسکی در برابر تیم سابقش

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 11 =

دکمه بازگشت به بالا