اخبارخارجی

بارسا 2-0 آلمریا؛آخرین برد پیکه

به گزارش اهل ورزش بارسا و آلمریا در هفته سیزدهم رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند که کاتالان ها موفق شدند این بازی را با  پیروزی پشت سر بگذارند.این دیدار آخرین برد پیکه محسوب میشد.

در شبی که پیکه به دوران حرفه‌ای فوتبالش پایان داد، شاگردان ژاوی علی رغم از دست دادن یک ضربه پنالتی، کار سختی مقابل آلمریا نداشتند و با دو گل به برتری رسیدند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه سر فران تورس در محوطه جریمه آلمریا به دست کایکی برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد.

لواندوفسکی
روبرت لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش را چندان خوب نزد و توپ با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی کمی متعادل‌تر شد اما باز هم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند و در دقیقه 19، روی حرکت خوب پدری، این جوردی آلبا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دروازه‌بان حریف به هر شکل ممکن دفع کرد. حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25، روی پاس در عمق سرخیو بوسکتس، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد اما باز هم دروازه‌بان آلمریا اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

فشار حملات بارسا ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل عثمان دمبله

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 48 بود که روی پاس بلند بوسکتس، عثمان دمبله در سمت راست صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما بازیکنان میهمان هم چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و این فرصتی برای تیم میزبان ایجاد کرد که روی ضدحملات خطرساز شود. در دقیقه 58 بود که روی یک ضدحمله سریع، دمبله بار دیگر صاحب موقعیت شد اما او که می‌توانست به راحتی دروازه را باز کند، ضربه‌اش را طوری زد که دروازه‌بان حریف آن را به راحتی مهار کرد. برتری بارسا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 62 به گل دوم رسید. روی ارسال آلبا بود که ابتدا ضربه فاتی را دروازه‌بان آلمریا برگشت داد اما توپ برگشتی را فرانکی دی یونگ تبدیل به گل کرد.

جوردی آلبا در آخرین برد پیکه

سه دقیقه بعد فاتی می توانست گل سوم بارسا را به ثمر برساند اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آلمریا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این بازی با برتری 2-0 آبی‌واناری‌ها به پایان رسید.

مطلالب مرتبط:بمب خبری در کاتالونیا: خداحافظی پیکه با بارسا و فوتبال

پپ گواردیولا:افتخار میکنم مربی پیکه بودم!!!

آخرین برد پیکه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا