اخبارخارجی

توافق شخصی کاسمیرو با یونایتد

کاسمیرو به توافق شخصی با منچستریونایتد رسید.یونایتد پس از خرید اورلین شوآمنی توسط قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، در حال انتقال کاسمیرو از رئال مادرید است.

یونایتد در مذاکرات برای جذب بازیکن 30 ساله برزیلی با انتقالی 60 میلیون یورویی به پیشرفت های خوبی دست یافته است.

منابع می گویند که یونایتد در تلاش است تا معامله را تسریع بخشد تا کاسمیرو را به موقع به خدمت بگیرد تا او را برای دیدار دوشنبه شب در مقابل لیورپول در ترکیب تیم داشته باشد، اما این دور از دسترس است زیرا او اول بایدمجوز کار را دریافت کند.

توافق شخصی کاسمیرو با یونایتد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، درباره از دست دادن کاسمیرو، قهرمان پنج بار لیگ قهرمانان با رئال، “ناراحت نیست”.زیرا رئال در سال گذشته ادواردو کاماوینگا و اورلین شوآمنی هافبک های فرانسوی را به خدمت گرفت در حالی که لوکا مودریچ قرارداد خود را تمدید کرد.

اعتقاد بر این است که کاسمیرو از ورود 85.3 میلیون پوندی شوآمنی از موناکو به طور ویژه ای احساس ناراحتی کرده است.

قرارداد کاسمیرو حاکی از تغییر دیدگاه شدید یونایتد است زیرا ترجیح اریک تن هاگ، سرمربی تیم، جذب فرنکی دی یونگ و نادیده گرفتن هافبک دفاعی بوده است.جدایی نمانیا ماتیچ در پایان قراردادش در ماه ژوئن به این معنی است که یونایتد هافبک دفاعی تخصصی دیگری را در ترکیب خود ندارد و این خلأ در شکست های تاسف بار مقابل برایتون و برنتفورد آشکار شده است.حال به نظر می رسد اریک تن هاگ از منچستریونایتد درخواست کرده تا کاسمیرو را به عنوان یک هافبک میانی از یکی از تیم های برتر لالیگا در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

یونایتد قبلا رافائل واران و آنخل دی ماریا را از رئال مادرید خریداری کرده بود. دی ماریا در سال 2014 رکورددار خرید 59.7 میلیون پوندی تیم های بریتانیایی بود ولی تنها یک فصل در این باشگاه دوام آورد زیرا ترجیح داد به تیم پاری سن ژرمن فرانسه بپیوندد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =

دکمه بازگشت به بالا